Belinda Henriksson

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Hem o softa

Av Belinda & Alice - 10 januari 2014 03:58

Jocke kom och hämtade mig så åkte vi en sväng och tog en promenad för att prata, så gulligt av honom att ställa upp så!
Kom nyss hem och tänkte sätta på 8 Mile även fast ja redan har sätt den, den är så sjukt bra. :)
Va med Cissi istortsätt hela kvällen oxå, tills Pappa kom och hämtade mig.
Bättre vänner får man leta efter!
Dom finns där även om man inte umgås med dom 24/7 eller träffar dom jätteofta så är man ändå så tajta och vet allt om varandra, dom finns där när man verkligen behöver de även om man inte har setts på över ett halv år kanske.
De är äkta vänner!
Skriver inlägget om vänner imon ist, ska kolla film nu och med the one and only god snyggingen Eminem<3 ååh #ögongodis #ögonorgasm #candy #baby #älskling #minbaramin

Kameran cpar fortfarande så måste fota med snapchat haha xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda & Alice - 19 juli 2014 16:20


Hade en jätte rolig går dag med Emelia,Oliva och lite folk! Blev lite mycke dricka för mig så Olivia hjälpte mig till Bilen så körde Ruff hem oss båda haha:D Men kul va det iallafall! Håller just nu på att färga mitt hår och städa klart mitt rum. T...

Av Belinda & Alice - 18 juli 2014 14:16


Bestämde mig för att åka ner till Nödinge igår kväll och träffa Natan en stund på Donken. Vi snackade en stund innan jag drog hemåt igen. Väl hemma började kaoset som jag inte tänker gå in på något närmare, de slutade dock bra och ingen blev skadad s...

Av Belinda & Alice - 17 juli 2014 20:19


Fick ett ryck nyss så håller på att storstäda mitt rum, behövs verkligen! Täcken som åkt ur påslakanen, flaskor på golvet, kläder över allt och ja bara allämnt kaos Haha. Vill lära känna honom, innan vi möts i sängen och drar upp till heaven...

Av Belinda & Alice - 17 juli 2014 17:55

Hejsan på er! Har varit ganska inaktiv här ett tag pågrund av lite olika anledningar. Men tänkte försöka köra igång lite smått igen med ett lite annorlunda upplägg bland annat så får vi se hur det går. Hur som helst så kom jag hem för en stund s...

Av Belinda & Alice - 6 juni 2014 00:59


Ligger äntligen i min säng efter en fullspäckad dag. Ska kolla serie nu och försöka sova lite, uppstigning är 6.00 och Coffe kommer väl hit någongång då oxå.. Stållen är ju på fest i stan och missade sista tåget hit så han tar tåget 5.20 från Gbg oc...

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards