Belinda Henriksson

Direktlänk till inlägg 20 maj 2014

Bra dag

Av Belinda & Alice - 20 maj 2014 23:54

Tycker de har varit en väldigt effektiv dag för mig, har hunnit med väldigt mycket olika saker och de känns väldigt skönt att allt rullar på bra.
Började dagen med skola, var tvungen att gå vid lunch tid (12.20) för att hinna hem och rida innan mitt soc möte. Red Toppis som var så jäkla fin, är helt förälskad i honom verkligen, Mulle fick sin "vilodag" idag, dock logerade Pappa honom 2 gånger och de lilla ja hann se så såg han väldigt fin och avslappnad ut.
Emelia och Olivia red Blixten och Lilla Röd sen medans ja va på möte och även dom gick bra så är jätte nöjd med alla hästarna idag!
Efter mitt möte åkte ja hem en stund och vilade innan ja satte mig på bussen till Nol och vandrade hem till Emelia så gick vi till Nolängen och kollade när killarna spelade match, de var b-laget som spelade och dock så tyvärr förlorade dom:/ Menmen Olivia och ja va kvar på Nol IK ett tag efter matchen och spelade lite med Fredrik och Jeppe medans vi väntade på Örjan och Emelia som åkte iväg en stund. Lite senare åkte jag hem och mötte Coffe så har pratat med han lite och nu ligger ja i min säng och ska sätta på någon film och sen sova.

Imon är de skola, sen stallet och avslutar dagen med ponnytävling! Tyvärr missar vi killarnas match men hoppas dom vinner, a-lags match o allt!

Random bilder baså #lite #lättlätt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda & Alice - 19 juli 2014 16:20


Hade en jätte rolig går dag med Emelia,Oliva och lite folk! Blev lite mycke dricka för mig så Olivia hjälpte mig till Bilen så körde Ruff hem oss båda haha:D Men kul va det iallafall! Håller just nu på att färga mitt hår och städa klart mitt rum. T...

Av Belinda & Alice - 18 juli 2014 14:16


Bestämde mig för att åka ner till Nödinge igår kväll och träffa Natan en stund på Donken. Vi snackade en stund innan jag drog hemåt igen. Väl hemma började kaoset som jag inte tänker gå in på något närmare, de slutade dock bra och ingen blev skadad s...

Av Belinda & Alice - 17 juli 2014 20:19


Fick ett ryck nyss så håller på att storstäda mitt rum, behövs verkligen! Täcken som åkt ur påslakanen, flaskor på golvet, kläder över allt och ja bara allämnt kaos Haha. Vill lära känna honom, innan vi möts i sängen och drar upp till heaven...

Av Belinda & Alice - 17 juli 2014 17:55

Hejsan på er! Har varit ganska inaktiv här ett tag pågrund av lite olika anledningar. Men tänkte försöka köra igång lite smått igen med ett lite annorlunda upplägg bland annat så får vi se hur det går. Hur som helst så kom jag hem för en stund s...

Av Belinda & Alice - 6 juni 2014 00:59


Ligger äntligen i min säng efter en fullspäckad dag. Ska kolla serie nu och försöka sova lite, uppstigning är 6.00 och Coffe kommer väl hit någongång då oxå.. Stållen är ju på fest i stan och missade sista tåget hit så han tar tåget 5.20 från Gbg oc...

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards