Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2010

Av Belinda & Alice - 30 juni 2010 19:54

Hej alla läsare!

Tänkte berätta om hur mitt schema på ridningen ser ut fram tills Lördag!

Torsdag: Alla trimmas på banan!  

Fredag: Skogs runda, och kort genom ridning!( drygt 30-40 minuters pass!<3  


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 30 juni 2010 19:19

Hejsan! Ska äta nue!

men ska också titta på Dance 360! <3

Senare ikväll blir det: Cuts, What i like about you, One on One, The Parkers!<3  

Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 30 juni 2010 18:58

Hej alla läsare!

Ridpassen för idag:

Calle: Började med en skogstur som uppvärmning!

Pigg var han!<3

Sen så hoppade vi när vi kom hem men vi började med lite cavaletti och sen började vi med lite galopp bommar! Han var jätte fin men HeeeeT!!

Sedan började vi hoppa höjden på banan vi hoppade på slutet var på 1.00-1.10m

Vi hoppade recke oxer och trippelbar! Jätte duktig var han det var ett hinder som låg på 1.15m!<3  

Fin var han älsklingen<3 


Rocky: Samma som Calle! fin var han<3

Älsklingen<3


Anastasia: Det var etttag sen jag skrev om ett ridpass med Anastasia<3

(hahaahahhhaa<3

Vi tog en skogs runda på 20min och sen så försökte jag trav arbeta henne men hon bara galopperade som om (HON HADE STULIT MEJ!!!!

jag satt som en lite vante där uppe! haahahaahahaaahahaa<3<3<3

Finaste vi red i typ 35 min!

Fin var hon älsklingen<3


Har varit nere i stallet i typ 7 timmar! Tur att man har stall hemma!

BTW: När jag vaknade och gick ner till stallet så hade pappa rakat calle<3
Jätte fin blev han! Tack Pappii<3


Puss Belinda Henriksson<3


                  

Av Belinda & Alice - 29 juni 2010 22:05

Hejsan!

Hovslagare Håkan-Kråkan har varit här!

Han skodde alla Anastasias 4-hovar!

Sen så skodde han även Calle,

 och Rocky fick fixat till en baksko som satt lite löst!

Så imorgon är det ridning för Anastasia och hoppning för Rocky och Calle!  <3

LOVE: LEGENDS ANASTASIA,CARNEVAL NIGHT,ROCKY 978,HANNA!<3 

Puss Belinda Henriksson<3

  

Rocky placerade på Jennylund i LB Regional 4:Placerad!<3

Av Belinda & Alice - 29 juni 2010 17:37

Hej!

Update om Anastasia.

Hon får stå idag också då hovslagaren fortfarande inte har kommit!!  

Finaste Anastasia<3


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 29 juni 2010 17:34

Det är så jävla sjukt varmt ute!

Dör snart!  


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 29 juni 2010 17:20

Hej allihopa!

Ridpass en då:


Calle: Började med en ridtur i skogen som uppvärmning!

Sen så när vi kom tillbaka så arbetade vi i trav med öppna och slutna men också skänkelvikningar vi arbetade med det i både trav och skritt!

Sen så trimmad vi i trav på en åtta!

Fin var han och helt lagom pigg!  <3


Rocky: Vi började med en tur i skogen som uppvärmning!

Sen när vi kom tillbaka så var det meningen att vi skulle arbeta i trav men i skritten så trippade han helatiden och i traven så försökte han desperat att galoppera!

Så jag ändrade lite i mina planer och bestämmde mig för att galopp och intervall träna lite! Det tyckte han var riktigt kul! Han var riktigt GALEN!!!

Men på slutet så travade vi lite bara och gjorde lite lösgörand  arbete!

Han var riktigt fin och ganska så avslapnad! Fick göra halt några gånger bara!

HIHIihiihiiiiihihi!  

Fin var han men lite galen hahahaahhahahaa!<3


Puss Belinda Henriksson<3


Anastasia<3

    

Av Belinda & Alice - 28 juni 2010 22:57

Ska sova nu! DÖ TRÖÖÖÖÖÖT!  


Puss Belinda Henriksson<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards