Belinda Henriksson

Alla inlägg under februari 2013

Av Belinda & Alice - 27 februari 2013 14:12

Från och med nu kommer denna bloggen endast handla om träning,tävling,sammarbeten, och andra HÄSTrelaterade saker. Jag tar detta beslutet nu eftersom jag inte r intresserad av att dela mitt privat liv mer er läsare, och jag tillbringar mestadels av min tid med hästarna ändå så därav mitt lilla beslut! :)

Hoppas ni tycker det blir intressant att läsa..


Av Belinda & Alice - 21 februari 2013 18:30

           

(Lägger inte upp så många bilde råt gången utan lite färre fler gånger! :)

Av Belinda & Alice - 21 februari 2013 17:15

               


Smak prov.. ;)

Av Belinda & Alice - 21 februari 2013 16:13

Här är lite bilder på min nya vovve CoCo! :D Hon är en renrasig chihuahua på 8 veckor :´)

               

Av Belinda & Alice - 21 februari 2013 11:46

Har skrivit ett inlägg 2 gånger nu och det försvinner var ända gång! :@ Så jag skriver de såfort jag kommer upp till affären...

Av Belinda & Alice - 20 februari 2013 23:16

Hästarna har varit helt underbara idag och ridningen har flutit på riktigt bra! Har även fått gjort relativt mycket idag änna så de ärju toppen! :)
Men har haft fullt upp med grejer som har behövt göras så därav bloggningen.. Men jag återkommer imorgon igen :)
Ha D!

*Bild på Melison från dagens pass!

Av Belinda & Alice - 20 februari 2013 23:15

Hästarna har varit helt underbara idag och ridningen har flutit på riktigt bra! Har även fått gjort relativt mycket idag änna så de ärju toppen! :)
Men har haft fullt upp med grejer som har behövt göras så därav bloggningen.. Men jag återkommer imorgon igen :)
Ha D!

*Bild på Melison från dagens pass!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards