Belinda Henriksson

Alla inlägg under april 2011

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 22:33

HEeEeJ! 


God natt mina bloggläsare<3

Nu taggar vi tjejor och killor LERK äger<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 22:30

                            ( har ingen bild på Mellis på denna datorn men såklart ingår han och Hanna också<3<3<3<3<3<3)  

Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 22:27

Hej! 


Fick ett samtal ska kanske starta Mulle på den regionala i Trollhättan på Söndag men det är ett kanske och det är bara ett kanske!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 22:19

Hej! 


Jag kan inte fatta att en människa kan vara så falsk som du är!

Men ändå fortsätter jag att vara med dig! Du gapar och skriker och är otrevlig och kör med utpressning vad är det för en kompis? Du är konstig ibland är du as söt och snäll och nästa sekund är du bara hemsk och blääääääää!! Kan inte se dig i ögonen men du fortsätter och följa efter mig hela tiden! Varför? Snälla lilla du skaffa ett eget liv och sluta härma mig var dig själv istället för att försöka vara som någon annan!

Allt jag gör,gör du- Vill inte se dig mer!

Farväl föralltid och glöm allt vi sakt varanndra!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 22:16

Ejhejj! 


Jag tänkte bara varna er för dålig updateing imorgon och kanske även i övermån!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 22:08

Tjjoheej! 


Kom hem från skolan ganska tidigt för Pappi hemtade mig i Älvängen<3

Har badat Rocky och Calle och även tömmkört Anastasia<3

Mulle fick vila!

Efter jag och Pappa hade badat dom så fick dom torka enstund innan jag flätade och borstade Rocky när jag hade gjort det tränsade jag han och skrittade ut en liten bit<3

Fin var han vi red barbacka<3

Sen flätade jag Calle också och borstade honom<3

Aja får väll tagga här då med STURE-P<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 15 april 2011 21:59

Hej! 


Här har jag satt ihop en liten lista!


Dagens Hiss: Div 1 imon

Dagens Diss: Anastasias alla skor är lösa 

Dagens låt: Sture-P,av: Peter08

Dagens Skämt: Vad är en Cactus Jac?

Svar: En orakad balle! xDD

Taggar nu för imon<3


Puss Belinda Henriksson 


     

Av Belinda & Alice - 14 april 2011 22:15

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! 


Här har ni ridpassen!


Vi åkte till Ale ridsport och red i ridhuset!


Rocky: Jag började med honom och idag skulle han få hoppa igenom sig lite granna! Vi hoppade lite olika hinder som fanns framme bla. en kombi med reck in och oxer ut det var på d-häst av stånd men Rocky klippte det lätt^^

Sen vattenmatta osv... Vi höjde ett av reckena lite och tillslut hamnade den på 130! Även det klippte min underbara ponny som är i sitt livs form!<3<3<3<3

Finaste var han<3


Mulle: Vi värmde upp som vi brukar sen bara joggade jag honom lite lätt<3

Fin var han<3


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards