Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2013

Av Belinda & Alice - 30 juni 2013 21:55

+När den man älskar gör en freestyle låt till en...
+När man får rida sina hästar och allt klickar...
+När man får vakna upp brevid den speciella personen varje morgon
+Att ha en underbart stöttande familj
+Att ha underbara djur som aldrig sviker en
+När man slutar bry sig om alla människor som vill en illa
+När man har planer för varje dag
+När man blir positivt överraskad
+När man inser vilka underbara vänner man har runt omkring sig

Av Belinda & Alice - 30 juni 2013 16:20

Dagens bakis mat fick bli thai haha :D

Av Belinda & Alice - 29 juni 2013 14:34

Mitt skulle LÄTT vart......... TOM KAULITZ! 

Utan tvekan, struntar i om ingen typ gillade Tokyo Hotel för jag tycker han är tväääär gullig.

Bebo valde Cody Lane haha :D Förstår han... ;)

Bombar lite bilder senare på SÖTASTE TOM!<3 När jag har laddat mobilen.

Alla ni Justin Beiber fjantar, släng er i väggen TOMPOWER<3<3<3<3


Av Belinda & Alice - 29 juni 2013 01:08

Ni skulle bli förvånade om ni fått läsa några av kommentarerna jag får dagligen, finns väldigt få som jag "accar" så att dom syns offentligt på bloggen, då jag tycker att ni inte behöver läsa de. Förstår inte riktigt hur ni (som skriver dessa comments) tänker när ni sitter framför datorna/mobilen och skriver de? Har ni verkligen inget eget liv så ni måste lägga tiden på att skriva dessa kommentarer? Dom är inte genomtänkte,dom är inte grundade på något starkt motiv,dom är otroligt dåligt formulerade osv. Listan kan göras lång men faktum är att jag har bättre saker för mig och framför allt ingen tid eller vilja för den delen att ens lägga ner energi på att bry mig om de ni skriver. Tror ni inte jag har hört de förr? "Du suger på att rida, sälj hästarna innan dom förstörs" "Jävla djur misshandlare" "Fittunge ful som fan är du"..


Såhär väl grundade är kommentarerna, sen skriver dom massa ord runt omkring bara för att de ska "föreställa" en seriös kommentar, när dom i själva verket bara vill fåut dom få orden. 


Jag har fått mycket skit kastat mot mig genomåren men de betyder inte att jag måste ta emot de..! 

För faktum kvarstår att jag lever mitt läs *drömliv* och jag vet att det plågar er att höra att jag mår toppen. Jag har en underbar kille,fina hästar,toppen kompisar,en underbar familj och flera roliga projekt på g under året. Så vad ska ni säga till mig? Fine om jag inte är Sveriges snyggaste brud men jag är jävligt mycke BÄTTRE än er småungar som leker gangstrar nere i bussterminalerna, men när man kommer så vågar ni inte agera. Stå ni och stirra på mig, Stå ni och snacka om mig, för hör här- Det rör inte mig i ryggen! 


 

Av Belinda & Alice - 22 juni 2013 23:08

Hej på er! Börjar med att säga att jag berättar om hur min midsommar var imon då jag har lite små mycke att göra just nu... Ska iväg och träffa Jocke Staxx snart hehe och snacka lite kåmpiizzar emellan ;) Jaja har vart med BoBo hela dagen istortsätt och bara chillat, vi tog en lur förut oxå hehe skönt minst sagt asså! Båda två var helt slut så vi drog på en skiva med Robert Gustavsson som jag har så däckade vi gött sen i nån timme :D

Måste sticka nu men vi höres imon you know<3


 

Av Belinda & Alice - 20 juni 2013 14:26

Har stor planer inför sommaren och de kommande året! Och ni kommer få dölja allting genom att följa belindawhenriksson.bloggplatsen.se
Stay by your computer ;)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards