Belinda Henriksson

Alla inlägg under september 2010

Av Belinda & Alice - 30 september 2010 22:44

Mina Finaste Älsklingar! NJUT!<3333  


        

Aww<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 30 september 2010 22:39

Hejsan  


StartnrRyttare RidklubbHäst Härstamning UppfödareHästnr
(1)Belinda HenrikssonLilla Edets RKCarneval NightOkänd - OkändOkänd33
(2)Ebba AronssonTanums RidklubbLavally Dawn GipseyOkändImp Irland11
(3)Jonna WahlborgStenungsunds HRFBen CleinCalvin Klein - Värnbergs OrionKerstin Johansson83
(5)Emy AndréassonWiebo RidklubbOvergaardens ZafiraAquvavit N - Asplau xxElise Klitgård, Danmark5
(7)Molly DownesAle-Jennylunds RKMillie SurpriseSimberg Hob Nob RW - Alpen FurstMarianne Albertsson22
(8)Emma LidqvistBohusläns HSKHot Shot A BRP 12Hellekis Timjan - Montal xxKarin Levin51
(9)Fanny TeiblLilla Edets RKMaster of the GameDart Light - Merrie MasterKerstin & Leif Cervin77
(10)Kelly WesslingLilla Edets RKSharonokänd - okändokänd87
(12)Belinda HenrikssonLilla Edets RKRocky 978OkändImp Tyskland34

Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 30 september 2010 21:01

Hejsan svejsan alla fina!  


Idag har jag först varit i skolan och det var ok!

Sen när jag kom hem så vare bara att byta om och ner till stallet och fixa hästarna som jag skulle iväg med! Rocky o Stasi)

Jag tränade med Rocky för Annika medans Anastasia fick på sin baksko!^^


~Träningen~ 


Tränade ju som sakt med Rocky förut!

Han var så fin och PIGG!!!

Vi hoppade lite banor och linjer finste var han<3

På slutet hoppade vi en bana och höjde (för mig) kombinationen (STAVNING) till 1.10m det var recke 2 galopp språng till oxer!

Han hoppade den lekande lätt och han var högt över!<3

Finaste Rocky<3

Sen så fick jag ett nytt Schabrak från Pappi<3 + luva^^

Ett vitt från Equality Line! Med guldig kant måjs!

Det finns typ 5 i världen!! Jättesnyggt ska ha det på GP-Ponnyn och andra tävlingar i framtiden!

Det ska även broderas Ale ridsport loggan med hästarna och det på andrasidan i GULD!!!!

Så snyggt kommer det bli<3

Passade även på att köpa svarta gummiband mina var slut!

Och jag kollade också på ett svart Dyon träns har ett sånt fast brunt som jag använder på Rocky<3 Dom är superbra!

Ska nog skaffa ett åt Calle<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 29 september 2010 18:01

                     

Av Belinda & Alice - 29 september 2010 17:17

Tjaa!  

Idag har man varit i skolan då!

Kul som vanligt! Började med Spanska sen SO! Sedan så skulle jag gå för jag skulle träna för Annika!

13:00<3 Gööt^^ Träningen gick ok Nallis var ganska seg men sen på slutet var han bättre<3

Innan träningen med Calle så red jag Rocky i LERKs stora paddock<3

Fin var han men han är så långhårig så han blev ganska så svettig<3 finaste pollarna<3

Sen så var jag och Pappa och handlade!

Pappa köpte sågot sockergrejmåjjs som vi blöttla och hällde i en flaska och det ska vi ge till pollisarna så dom blir pigga<3

Närvi kom hem så fixade jag och Pappa hästarna sen så kelade jag lite med Stasia<3

Nu sitter man här och kollar på Lyxfällan! Och äter chips min nya favo Sourcream Sweet Chilli Chips!

Och dricker lite Cola<3 Som ni ser så har jag överdrivit chips och så denna vecka men det är för att nästa vecka börjar mitt löfte som är på vardagar kommer endast få äta chips på Fredagar, Lördagar och Söndagar!

Aja ska checka lite tv nue<3

 

Puss Belinda Henriksson  


Av Belinda & Alice - 28 september 2010 18:55

Tjabbaaa<3  


Har faktist inte ridit en enda häst idag!^^

Helt otroligt men dom fick vila igår trände jag för Annika med Nalle<3 Det gick jättebra pigg och glad var han och Annika, Jag och Pappa var nöjda med Nallis<3

Aja idag hade jag bara 2 lektioner för jag skulle till tandläkaren!

Ska snart på aterbesök ska typ ta bilder eller något vet intee!!

Har precis kollat klart på NCIS<3 och nu så sitter men här och pluggar!

Snart så ska jag sen på 2/1 men<3

Men nu måste jag verkligen plugga och äte Pringles<3<3

Mums<3

Aja kanske updaterar sen!

Dagens Bloggtips: http://nellieberntsson.blogg.se

En super bra tjej på 10 år och hon är super duktig<3

Läs den verkligen en super bra blogg!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 september 2010 22:21

Hejsan alla fina!  

Sitter och kollar på en film med Pärlan<3 som går på 3:an!

Den heter Jakten på lycka!

Den är faktiskt ganska bra!^^

Men ska nog sova snart!

Godnatt<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 september 2010 21:18

Hejsan!  

Tänkte att GHS 2011 börjar närma sig!

Detta är vad jag planerar att titta på (Köpa):


Svart Animo Kavaj

             /

Blingad Animo Kavaj?
(Kan inte bestämma mig) Båd (A)<3

Samshield Hjälm!

JW Hjälm!

Svarowski Pannband!

Svarowski Armband!

Soft Up Stigbyglar!

Anna Scarpatie Schabrak och luva!

Hunter Stövlar!

Jin Stigbyglar!

Benskydd med ludd!

2 st Dyón Träns med platt nosgrimma ett brunt och ett svart!

Ludd till pollarna!

Kingsland Tröja!

Och lite annat skräp! höhö!

 

Puss Belinda Henriksson  

 

  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards