Belinda Henriksson

Alla inlägg under december 2011

Av Belinda & Alice - 18 december 2011 20:15

pallar inte uppdatera har fullt upp med Min Wille-Walle <3, hästarna, soklavslutningen kommer på Tisdag osv...

så sry men kommer inte uppdatera så mycket nu på ett tag ele vi gör såhär på Tisdag kväll/Onsdag så kan ni kika in på bloggen igen ;)


//Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 16 december 2011 16:07

mockat klart och gjort allt foder nu och ah alla grejer ;) borstade alla hästarna lite gran också myys 

så nu ska jag bara käka lite och sen hoppa in i duschen :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 16 december 2011 14:08

Besök nu denna fina bloggen artimida.blogg.se

riktigt söt liten cheey och en gullig blogg :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 16 december 2011 14:03

Första saken blir OFC en iPad vill verkligen ha en och jag har på känn att mina päron vet det ;)) woopwoop!


 

Av Belinda & Alice - 16 december 2011 13:57

måste nog ut i stallet och rida och fixa för vi ska iväg ikväll ;)

see ya later <3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 16 december 2011 13:44

tänkte börja blogga igen efter som det var många som ville det, roligt roligt  

men ah nu vet ni det haha skulle vara evigt tacksam om ni länkade bloggen och spred den så vi kommerigång ordentligt igen :)

det ska bli väldigt kul att börja igen iaf tycker jag, kanon kul hehehehe 

amen har ni frågotr så kan ni ju bara kommentera, kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om :D


ah, hare bra ;D


//Belinda

 

som ni säker vet så har jag bildbrisa ala EXTREAM! men får förhoppningsvis något i julklapp som man kan ta lite bilder med ;) Santa i want an IPAD!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards