Belinda Henriksson

Alla inlägg under maj 2011

Av Belinda & Alice - 31 maj 2011 22:20

BLAAAAAAAA 


Jag har super duper tråkigt men om man har vanilj glass och cola så överlever man ju iallafall<3 Ska nog glo på tv nu och svara på lite kommentarer så ses vi imorgon igen  Då blir det massa ny uppdatering och jag ska tjata på Fanny om hon kan börja blogga någon gång detta århundradet xDD<3



Puss Belinda Henriksson  



Av Belinda & Alice - 31 maj 2011 22:13

Hej 


Jag vill sååååå inte gå till skolan imorgon asså vi ska med 7:ORNA till "emigranternas hus" jätte kul hehe NOT!  Våra lärare typ: aa det kommer bli den roligaste dagen på hela veckan... Ni ska ju bara vara där typ 3 ½ timmar!

Vill bara vara hemma och rida mina älsklingar och vara med Tigers småsmå kattungar<3

Menmen jag får vell stå ut antar jag det är ju inte länge kvar nu till sommar lov!

Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 31 maj 2011 22:08

 


Dagens låt: PARTY IN MY HEAD - SEPTEMBER!!!

Dagens bloggtips: Nellieberntsson.blogg.se

Dagens roligaste: Skolan

Dagens tråkigaste: Sista lektionen i skolan


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 31 maj 2011 21:47

TJAA 


Nu är jag klar i stallet för idag!
Dagens ridpass:


Rocky- Han började jag med idag planerna ändrades lite och jag bara trimmade igenom honom istället och han var väldigt pigg! Men han var otroligt duktig också<3

Calle- Red ut en sväng på honom i ca 50 min han blev ganska het om man säger så...<3

Anastasia- Fortsatte trimma på henne och hon var inte på sitt bästa humör liksom hon var otroligt hettsig och stuttsig men när jag skulle trava henne på slutet så var hon ganska fin och avslappnad<3

Mulle- Skrittade ut på honom i ca 20 min barbacka fin var han<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 31 maj 2011 21:45

Vad snälla ni är ännu ett nytt besöks rekord! 


Nya: 378!! Fortsätt så uppskattar det verkilgen<3


Puss Belinda Henriksson  



Av Belinda & Alice - 31 maj 2011 15:39

Hejsan!!! 


Jag är så glad för jag fick nytt besöks rekord igen!!
Nya rekordet: 226!!!

Tack alla underbaringar och tack Nellie för länken det hjälpte nog^^

Nu blir det mycket uppdatering för att ni är så snälla   


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 23:02

   Nytt besöks rekord! 197 läsare idag<3 Tack alla det betyder mycket<3


Puss Belinda Henriksson 


   Gammal bild på mej och Calle på DM hemma på LERK<3

Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 22:51

TJJJJJJJJJJAAAAAAAAAA!


Sitter och planerar för helgen då är det Uddevalla som hjäler för mej och ponnysarna<3

Anastasia: LB och LB+5 (Zonfinal i sveland cup 2011) Hon års debuterade ju på LERK den 1/5 och hade ett ner i LC och LB sveland cup vann hon<3 första eller andra gången jag dubbel nollade henne i LB^^ Ganska gött! Rocky var ett poäng från zon final men han fick ju gå elit laget istället<3


Calle: LA-MSV B Jag satte ju min första nolla i MSV B och placering kom 2:a där under eliten när Rocky gick laget och debuterade MSV B så det känns rätt att sätta andra där också och kvala MSV A! Rocky och Mulle ska inte tävla denna helg utan får en vilo helg^^

Aja får väll skriva resultaten från helgen såfort jag orkar varju och tävlade en regional i Essunga som Trollhättan Sportryttare annordnade! Hoppade LA MSVB med Calle och Rocky<3 Kanju säga att resultaten var fantastiska<3

Glöm nu inte att läsa Nellies blogg: nellieberntsson.blogg.se

God Natt Hatt<3


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards