Belinda Henriksson

Alla inlägg under mars 2014

Av Belinda & Alice - 27 mars 2014 15:58

Fikar just nu på EH med Emelia och har shoppat men internetet och uppdateringen är som vanlig igen den 1 April så håll ut :)
Lite bilder sålänge

Av Belinda & Alice - 21 mars 2014 14:51

Internetet hemma cpar så hoppas ni har överseende med detta tills vidare :)

Ja o Ali haha :D

Av Belinda & Alice - 20 mars 2014 09:52

Sorry för uppdateringen dessa dagar men internetet har vart helt cp så har inte kunnat göra något typ haha. Igår red jag och Emelia iaf hästarna i ca 2 (!!) timmar inte ett ända långt pass asså men vi tog en lång ritt ner till Coop och handlade mat!

Godmorgon förresten!
Pappa körde mig till skolan nu på morgonen eftersom vi behövde handla lite innan, så nu är ja i skolan och vi ska börja snart. Vi har väntat lite extra bara för att de va någon olycka på bron till Kungälv så vi har väntat en stund ifall någon skulle ha fastnat i trafiken.

Har förresten gått och blivit sjuk! Asså så jävla segt så trycker i mig päronsaft,halstabletter,Yoggi och massa shit fullt med vitaminer.
Pappa ville att ja skulle stanna hemma från skolan eftersom ja är inne på 3 dan nu och de har bara blivit värre och värre:( men ja kämpar på!
Ska hem direkt efter skolan sen tror ja och rida hästarna och efter de kanske ja åker till stan och träffar Paow om Pappa släpper iväg mig, saknar min bästi!<3

Men ska börja nu så vi får höras senare har massor att skriva om så de kom något bra ur de dåliga ändå! :D

Middagen ja fixade igår full med vitaminer!

Träffade på en jätte kelig katt igår i skolan, kallar honom Morris ;)

Jag igår, haft döende

[Bild]

Just nu, päron saft, genomgång på samhälls frågorna och Alis rosa iPod

Av Belinda & Alice - 18 mars 2014 17:01

Har vart hemma och hunnit käka snabbt innan ja gick ner till stallet och borstade Toppis snabbt! sen kom Emelia strax efter de eftersom hon red Lilla Röd så ja fixade iordning henne medans Emelia fixade Blixten. Sen sprang ja upp och bytte om så följde ja Emelia till ridhuset och sen körde hennes Pappa mig till tåget. Är snart på Centralen nu och ska möta Paow,Tobbe och Linda. Ska inte stanna inne speciellt länge utanför rar nog hem vid 20-21 tiden så ja kan sova länge inatt ;)
Har lite planerat inför imon men mer om de senare och imon!

Av Belinda & Alice - 18 mars 2014 10:59

Oh shit welcome back to School bitch haha xD

Av Belinda & Alice - 17 mars 2014 23:21

Har äntligen landat hemma efter en lång dag. Slutade skolan 14.30 och åkte till Nödinge för o köpa med lite mat hem och väl i Älvängen sen hämtade Emelia och hennes Pappa mig så åkte vi hem till mig. Ja käkade snabbt och sen flög ja i ridkläderna och gick ner till stallet, ja och Emelia red Toppe och blixten och sen skyndade ja o fixa mig så körde hennes Pappa mig till tåget i Älvängen medans Emelia skulle rida Lilla Röd! Stack in till stan och mötte min bästis så träffade vi Linda och hennes sjukt söta hundvalp en snabbis innan vi drog och käkade en mysig och god middag på Kopps. Efter de gick vi runt lite innan vi mötte Martin,Tobbe och Amanda. Åkte hem strax efter de och har gjort bananasplitt <3!! Funderar på om ja ska duscha nu eller om ja ska ta de imon innan skolan?
Har skolan som vanligt tills 14.30 och då ska ja direkt till stan möta Angelica en snabb stund innan ja ska hem och rida med Emelia också rean tillbaks till stan igen och möta Paowiie!:D
Puss på er

[Bild]

Av Belinda & Alice - 17 mars 2014 09:22

Sitter i skolan nu och har lektion, slutar vid 14.30 och då ska ja hem direkt rida hästarna med Emelia!
Senare ikväll kanske ja åker till stan en sväng för o träffa Paow,Nicke och Tobbe:)
Måste jobba nu hörs om en stund

Av Belinda & Alice - 16 mars 2014 22:32

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards