Belinda Henriksson

Alla inlägg under juli 2013

Av Belinda & Alice - 27 juli 2013 14:37

Tagga grymmaste kvällen på lääänge! :D

 


Av Belinda & Alice - 27 juli 2013 02:23

           

Av Belinda & Alice - 27 juli 2013 00:36







Har tvär tråkigt, Ture och Pierre drog för en stund sen men skulle komma tbx när dom hade fixat lite bussniess;) Så ja dampar loss litehär på rummet sålänge med webcamen hehe :D laddar upp bilderna snart, brb ska ut 5 min... ;D


 


Av Belinda & Alice - 26 juli 2013 14:33

Sitter på rummet just nu och kollar på alla Friday filmerna och väntar på Pierre. 

Vi ska chilla lite på hotellrummet och sen dra till Surte och fixa dricka, inför ikväll då de blir lite party här:) Ska bli trevligt! :) Måste säga att det är otroligt chill att bo på hotell! Städning varje dag, bubbelpool på taket, gratis spa,gym.frukost från 7.30-11 osv. Love it! Postar lite bilder från min gårdag senare iaf så får ni se lite hur jag har de. 

         

Av Belinda & Alice - 25 juli 2013 07:05

Är påväg hem snabbt efter en tolvors födelsedag och en godnatts sömn på Radisson Blu. Ska hämta Pappas kort och kolla till hästarna lite snabbt innan jag drar vidare till Nödinge för att fixa med lite bussniess osv.. Sen tbx till hotellet och invänta Pierre som ska sova över och förmodligen Ture oxå :)
Blir lite dricka och spa ikväll, riktigt trevligt, sen på fredag kväll och lördag kväll väntar oxå trevligheter så som krök och Real vs Psg! Har ju hotellrummet tills söndag så de är ju otroligt skönt att bara få komma bort ett tag från äckel fitt Ale och bara andas och va med underbara människor ett tag.
Funderar på om jag ska ta med gymkläder hemifrån och dra nått pass med Ture och Pierre? De återstå att se.. Ikväll taggar vi chill,roomservice och spa med grabbarna<3
Kisses

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards