Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2010

Av Belinda & Alice - 26 november 2010 17:19

Hejsan alla!  


Sitter här och taggar för morgondagen!

Mamma ,Kim och William kommer hit och sover över imorgon!<3

Imån ska jag och Mulle hoppa 120!<3

(Min första 120)!!

Aja ska ta in hästarna nue och sen ska jag nog ta något att äta!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 november 2010 17:15

TjaaTjaa!  


idag när jag kom hem så ville jag rida!!!!!!

Så jag fixade Rocky och vi gav oss ut i snön barbacka<3

Han var  såååååååååååååååååååhhhhhhhhääääääärr FIN<3

Vi övade lydnad och galoppombyten!

Han bytte direkt när jag satill!<3

Älskar den ponnyn alltså<3<3<3<3<3

Stort LOVE på Rocky<3


Puss Belinda Henriksson  


  

Av Belinda & Alice - 26 november 2010 16:34

Tjenna Morss!  


Hoppträningen: Jag tog Rocky för han behövde träna!

Vi hoppade mycket bana och tränade mycket på att sätta olika avstånd kombination som var ganska lång osv...!

Rocky var jätte duktig och han lyssnade väldigt bra!

Hade Pessoa på han i andra ringen men Annika bytte upp till den stora!

Då gick han super bra<3

Älsklingen blev ganska trötter med jag var jätte nöjd med honom<3


Puss Belinda Henriksson  



Av Belinda & Alice - 26 november 2010 16:05

Tjabba!  

Bara för att ni är BÄST<3 Älskar er mest<3


Puss Belinda Henriksson  


           

Av Belinda & Alice - 26 november 2010 15:26

Hej!  


Börjde dagen med att sätta upp kopparna på Mulle!

Jättefin blev han<3

Sen så åkte vi, vi stannade för att äta frukost sen fortsatte vi!

Det var en massa strul som jag inte pallar att berätta allt (det är inte jätte spännande).

Men väl framme på plats så gick jag banan och Pappa gick till seketariatet!

Sen lastade vi ut Mulle det var så många strukna så det var sjukt dom hade ändrat så dom hade bara 110 idag så det var 13 startande i avb.a och 1 i avd.b

Men jag skulle ju såklart starta först! Jag kom lite sent till framhoppningen men jag bestämde mig för att vara lungn! Jag hoppade fram och gick in på banan!

Han var jättefin på alla hinder tyvärr fick vi ett litet skit pet på 3:anns recke!

Men han är BÄST<3 Det var min första storhäst tävling! Och jag har inte haft Mulle så länge men han är en räddare i nöden även om jag inte satte alla avstånd bra så hjälpte han mig<3 Jag är så stolt över dig<3 JAG ÄLSKAR DIG MELISON<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 november 2010 15:11

Heej!  


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN NU!!!!! FRÅGA VAD SOM HELST!!!!!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 november 2010 15:05

Hejsan cholla Svejsan!  


Igår när jag kom hem så pysslade jag med Mulle och Rocky<3

Jag Flätade Mulle och Rocky bara borstade jag och flätade och lite blandat!

Dom blev jättefina båda två!


Ska gloooooo TV nu!


Puss Belinda Henriksson  


Av Belinda & Alice - 25 november 2010 13:38

Tjaa!  


Nu sitter jag och Michaela i skolan och ska ha Grovjobb! (Blähh!

Iaf så trim,made jag Rocky och Mulle i på ale ridsport igår!


Mulle: Började med älsklings Mulle<3

Vi värmde lite lätt i början och sen så övade vi mycket med lydnad och reaktiohj!

Vi gjorde halt fy gånger pär varv från trav/galopp och till halt fin var han<3


Rocky: Sen så trimmade jag Rocky lite lätt finaste varhan <3


Nöjd med bebisarna<3

Idag är planen att hoppträna rocky och Mulle bara lite genomridning!

Sen ska jag packa och putsa för imån!!^^

Aja jag och mickis ska köpa godis nue och sen ska vi börja lektionen!

hare gött uppdaterar mera sen när jag kommer hem<3


Puss Belinda Henriksson  


Länk är på Mickis och Elegant i sommaras när dom tävlade i Herrljunga<3

http://www.youtube.com/watch?v=7JFc2sGjG8Q


Och om det inte funkar så kan ni söka på youtube på : Herrljung Elegant

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards