Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Belinda & Alice - 31 augusti 2013 23:32

Chilla med film och bästa Pierre nu :)
Ha en go kväll fuckers

Av Belinda & Alice - 31 augusti 2013 17:56

Håller på o tvätta lite kläder nu så ska strax åka mot stan o träffa en av Enzos kompisar. Sen till Älvängen och dra på fest! Rawa ringde förut och frågade om ja ville följa med så de blir nog jättekul :)
Ska hyra en film när ja ändå är i centrum oxå..
Sen ikväll åka till Pierre för filmkväll!
Får nog bli ett snabbt stop på espresso house för en varmchoklad när ja ändå är där.

Av Belinda & Alice - 30 augusti 2013 22:14

Sitter på bussen nu, påväg till Nödinge! Längtar tills jag får min lägenhet åååh! Kmr ju fortfarande vara hemma varje dag för att fixa med mina älsklingar till djur men de ska bli så skönt att få ett eget ställe, och ett eget privat utrymme typ :)
Iaf mer om de nån annan gång ;)
Ska ner o träffa Omar och alla nu så de blir nog kul!
Fårse va som händer sen..

Av Belinda & Alice - 30 augusti 2013 22:10

Av Belinda & Alice - 30 augusti 2013 15:34

Har vart ledig idag eftersom ja o Fanny gjorde klart alla uppgifter igår.
Ska hem och byta skor nu sen ner till Älvängen och möta Pierre o åka till stan en stund. Sen hem till pappa och åka till Trollhättan och hämta nya bebisen<3
Imon blir de troligtvis lite lek med nya gosen i Nödinge med Omar,Dennis och alla, sen filmkväll med Pierre:)
LL

1:Jag o bebis
2:Dennis och Moris myser med Gizmo

Av Belinda & Alice - 30 augusti 2013 15:30

Hoddie:Svea
Jeans:Dr Denim
Jacka:Kenza
Skor:Egentligen Johnny Bulls men drog på mina nya vita låga converse när ja vandrade upp till affären

Av Belinda & Alice - 29 augusti 2013 22:20

Sen är jag ännu en gång hundägare! :D denna gången till dehär lilla krabaten! :')

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards