Belinda Henriksson

Alla inlägg under december 2010

Av Belinda & Alice - 7 december 2010 20:15

Hejsan ni hade lite saker att fråga   


Jag har valt ut 10 frågor som jag svarar på nu!

Ska svarar på resten någon annan gång!




1.Maja:1 Hur mycket köpte du mulle för?

Belinda svarar: Det är privat men jag kan säga att jag köpte honom för mina egna pengar!


2. Ska du sälja alla dina c-ponnysar nu?

Belinda svarar: För närvarand så är Rocky och Anastasia ute på annons och Calle ska jag försöka tävla lite till men jag ska fortsätta tävla dom sålänge!


3.Ska du ha en d-ponny eller en stor häst till?

Belinda svarar: Jag har inte bestämmt det än, men jag ska nog ha en d-ponny!


4.Vad rider du dina hästar på för bett?

Belinda svarar: Calle: Vanligt tredelat och bettringar, Anastasia: Ett rakt nova bett med bettringar, Rocky: Just nu så rids han på tredelat gummi pessoa i den stora ringen, Mulle: Tredelat Sprenger med fasta ringar.


5. Är det snat att Mulle har gått 140?

Belinda svarar: Ja, han starade en 140 klass dagen innan vi besiktade honom!

Han hade 2 ner och så la ryttaren en volt för hon tappade stigbygeln innan inhoppet i en trekombination och han var lite trött! Men det var hans debut i 140 så det är ju helt godkänt!!!


2.Anonym: Om du fick välja att tävla en häst från varje kategori vilken skulle det vara? (du får inte välja dina egna!

Belinda svarar: A- Be Me

                       B- Kulltorps Yrrol

                       C- Tunilleyaskey Fear Ideas

                       D- Emilion

                       Stor häst: Wonderboy III


3.Sara: Vad har du tävlat som högst?

Belinda svarar: Msv på c-ponny!


4.Anonym: Hur länge har du ridit?

Belinda svarar: Sen 4 års ålder.


5. Anonym:1. Hur gammal är Mulle?

Belinda svarar: 14 år.

2. Varför ska du sälja dina c-ponnysar?

Belinda svarar: För jag har blivit för stor.


6.Lina: Vad läser du för bloggar?

Belinda svarar: Många men Isabella Nilsson, Ellen Johansson, Klara Skatt och Elvira Henningsson är några!


7.Malin Martinsson: Ska du och Fanny Teibl starta en blogg?

Belinda svarar: Ja det ska vi men vi måste lista ut hur man gör en heder först! ;)


8.Klara: Vad vill du uppnå med din ridning?

Belinda svarar: Jag vill försöka utveckla min ridning och sen så vill jag få möjligheten att hoppa dem högsta klasserna!


9.Anonym: Hur lärde du känner Fanny Teibl?

Belinda svarar: Jag tränar ju för Annika Teibl och jag och Fanny har lärt känna varanndra genom träningar och tävlingar.


10.Disa Nord: Vilken skola går du på?

Belinda svarar: Ahlafors Fria Skola!


Puss Belinda Den Lite Bättre Henriksson  




Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards