Belinda Henriksson

Alla inlägg under juli 2011

Av Belinda & Alice - 24 juli 2011 22:43

Jag och Belinda fyller ju för fan år idag med :D:D:D !!! GRATTA FÖR FAN !!!!!! :D

Av Belinda & Alice - 24 juli 2011 22:32

Chacha bloggen! Nu ska ni få lite resultat från idag !


Master of the game!

LA: Har ju inte tävlat sen i juni så förväntade mej ingenting ! Men han var hur jävla fin som helst !!! Men det var ju ett plank som ramlade ner ! Asså han bara nuda lte lite -.-'

MSV B: Det var ju då rpc klassen =) Han var helt underbar i denna klassen med !! Asså älskar denna hästen verkligen!!! Men rev 5an och 6an -.-' 5an var samma plank som i LA men det stod en konstig grej bakom så han glömde bennen....xD Och så rev jag inhoppet i kompinationen(stavning) !


Dandelion!

LA: Hoppade ju bara LA med han för hade ju bara gjort en LA men man vehöver 3 nollar för att hoppa MSVB ! Men han var ju hur fin som helst ! Det blev en dubbelnolla så nu behöver jag bara en till :D !! DUKTIG PÅLLE !!!


Mina hästar är bäst älskar dom över allt annat !!!!!!!!!!!!!! Och min katt med !!!!!!! //// FANNY TEIBL !!!!!  

HEJ

Av Belinda & Alice - 23 juli 2011 11:02

Hej vaknade precis och snart bär det av ut till stallet :D Hippie ska gå dressyr medans Stellan och Muffe ska skrittas :D Queen har tabat en sko så hon får vila! Allt ska fixas tills imon !!! HEEEJ DÅÅÅÅÅ!

// Fanny the best Teibl     

Av Belinda & Alice - 22 juli 2011 22:15

Hej! Har verkligen inte haft tid att blogga! Förlåt! Idag började det med att jag åkte till LERK för mamma skulle tävla dressyr! Jag åkte med för att se på mamma såklart men även för att vara på LERK! Jag älskar lerk där finns alltid kompisar och så :D Mamma fick 67procent eller nått och kom tvåa :D Efter en stund så åkte vi hem och red jag red stellan och mamma hippie! Vi red dressyr och jag hoppade några språng inför Söndag :D Han var jätte fin och pigg !! När jag hade gjort i ordning honom så kollade jag equipe från varberg och såg att Pisazz min gamla b-ponny va 3a i LC igår och 4a i LB idag, och imon startar dom näst sist för dom var näst bäst av alla b-ponnyern!! GRATTIS till Viktoria :D När jag hade kollat det åkte vi ner till Ale-ridsport och handlade en får-skinnspadd och iform tillväxt! Sen åkte vi till Moije! När vi hade tat hand om han så åkte vi hem och jag åt lite ! Sen var det bara att rida Muffe trimma han han var as FIN !! HHAHHAH hoppas att ni orkade läsa !!


// Fanny THE BEST Teibl !!!!          

Av Belinda & Alice - 16 juli 2011 22:27

Asså sorry men det händer så sjukt mycket i mitt liv nu så har inte nnågon tid just nu men jag LOVAR att såfort som allt är klart så blir det bättre uppdatering! ;))


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 14 juli 2011 10:14

CHARÅ BLOGGEN! Belinda här! Igår blev idet ingen bloggning typ för vi red hästar HELA dagen (seriöst!) xDD Vi red fram till kl halv 2! hahahahhaaa aja det slutade med att vi sov i stallet ;)) Fanny ligger fortfarande och sover där nere med missarna<3 Jag planerar morgondagen bara :DD Taggtagg^^
Jump´n Glommen jag hoppar Mulle 120-130 (130 är bedömning C så för varje nerslag får man 4 sekunders tillägg ist för fel :) ah hoppas ni fatta ;)) Mulle ska iaf klippas idag och alla ska trimmas! Det kommer bli en låååånglååång dag men rolig ;) På Lördag ska jag också hoppa i Glommen och ni måste verkligen hålla alla fingrar alla tår för mej och Mulle ihelgen för på Lördag hoppar vi 130 och ev debuten i 140! Om vi nollar den så är vi SM-kvalade!!! ;DDDD

Aja Fanny och jag tog ett par bilder igår på Hippie när vi hoppa med henne :) Alla blev dock inte jättebra pga.ljuset Men vi ska nog slänga upp dom senare LOVAR! Och Fanny ska ta massa bilder på mej och Mulle ihelgen och på Söndag Rocky,Calle och Mej woop woop!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 11 juli 2011 23:49

Hur hög IQ har man om man bränner mackaroner när dom kokar?


Puss och Natti Belinda och Fanny    

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards