Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Belinda & Alice - 31 augusti 2011 21:26

hahahahaa så kul midag på bussen jag,Mickis,Fredrik och Bella satt och snacka på bussen och så plötsligt så rullar en tomat förbi i gången I BUSSEN xDDDDDD hahahhahahaa så jävla kul  hahaha!!!!

Sen innan det så satt jag iskolan och arbetade och Alex och Felix satt i grupprumet brevid och dörren uppnades och jag skulle kasta in sudd gummit som jag lånat så går Anina (vår lärare) fram bakom dörren precis när ja kastar och jag träffar på ah lite fel ställe om man säger så xDDDD hahahahahaa fyfan va pinsamt det var !!!


ahahhahhah ah så ni fattar att min dag har vart damp! Ska glo tv nu och sen sova

where them girls at - David Guettra feat. Nicki Minja och Flo Rida dunkar i lurarna nu ;)


Sleep tight <3


//Belinda


 


Love is the right word <3

 

Av Belinda & Alice - 31 augusti 2011 21:16

Har ridit och fixat + donatt ;) Rocky red han på en bett kombination jag kom på och han var SÅÅÅHHÄÄÄR stark!!!! Men på slutet låsnade det och han gick super <3 Anastasia red också på denna kombinationen och hon var SÅÅHHÄÄÄÄÄR fin ;)) seriöst dressyr ponnii nästa? lite grinig var hon först i traven och ville ta väldigt sm¨å steg men jag lät henne göra det sen låsnade det och hon var såååå fin<3 Galoppen tjurig men sen släppte det med och jag arbetade henne i omvänd galopp få fyrkantsspåret hon hade lite svårt att hålla galoppen på ena kort sidan men på slutet så gick det bra! <3 Hon fick lite (damp) imellan åt men hallå det är Anastasia ;) så några riktiga flyg turer blev det för oss idag hahahahhahaa!!!

Mulle joggade jag lite på grus vägen han var fin och glad<3
Calle fick ju vila för han har ju tappat en sko :/ men HK ska slå på den snart :D


ja så såg det ut haha :)


//Belinda


       SUPER STAR! <3

Av Belinda & Alice - 31 augusti 2011 15:54

Ut och rida nu medans vädret är PUSSS! aja låten i mina lurar idag är I WANNA GO - BRITNEY SPEARS

love till den asså ;)

Något kul pågång? Har haft assssss kul idag kan skriva mera sen om det men nissarna gnäggar ;)


//Belinda


    LOVE!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Belinda & Alice - 31 augusti 2011 07:22

va as trött igår och är det fortfarande så pallade inte blogga igår :/ men aja jag red Rocky och Anastasia och båda var pigga och glada! :) roligt^^ Men ska käka nu och sen till bussen the school you know ;)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 29 augusti 2011 21:12

asså jag är så sjukt trött och ah så jag ska nanna tidigt idag! ;)

Natti<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 29 augusti 2011 20:16

En sak en ända sak som jag inte tål! Det är när folk rider och tränar/tävlar skadade hästar! Man ska ju för fan visa lite respekt för dessa fina djur som alltid finns där för en! Man kan pysla och gosa och typ gå små promenader med dom då men man ska fan inte träna dom!

Seriöst väx upp!


//Belinda

Av Belinda & Alice - 29 augusti 2011 14:29

Vill ni ha Rocky storyn i olika delar typ del 1,2 osv eller allt på en gång?


//Belinda


     Älskade Rocky<3<3<3<3 Hans första regionala vinst! Vinst i MSVB<3<3<3 Finast på denna jord!<3

Av Belinda & Alice - 29 augusti 2011 14:25

länka över grymma Emelie som har gjort mina blogg designs!

så vill ni ha en grym design eller något annat kul som är EXAKT lika bra som Anna Form (och billigare) så beställ av Emelie! Hon har designat Kristina Warg´s bloggdesign engång i tiden och massa andra typ ERIK SAADE!!!


http://embloggdesign.blogg.se


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards