Belinda Henriksson

Alla inlägg under november 2012

Av Belinda & Alice - 27 november 2012 18:40

Wow har helt kopplat bort allt va har med internet att heta dom senaste 24 h. Men nu är jag här igen, happy now? ;) haha har fixat med affärer hehe, *blink* 

Har en riktigt bra känsla över det här, kommer bli toppen!


 

Av Belinda & Alice - 25 november 2012 17:32

 

Bakis @ Belinda.se

Av Belinda & Alice - 25 november 2012 16:41

Hade en as kul kväll igår asså! Fanny,jag,Eric,Emelie och Jimmy förade först hos mig innan vi drog vidare till Älvängen c där vi mötte lite allt möjligt folk. Sen vidare till Todd på fest! Jätte kul kväll som avslutades med att Jimmy och Fanny sov över hos mig, kände mig lite forever alone när dom två somnade och jag satt kvar och kolla på P of the C (vid världens ände) :) 

aja en jätte kul kväll iaf!

 

Finaste<3


Av Belinda & Alice - 24 november 2012 14:33

Malcolm Brandin<3 Saksamma för Malcolm kommer ändå komma längre än någon av dom andra! Tex Isak, citat av Danne: låter som han har svalt en struts elle nått!

MALCOLM B FOR PRESIDENT<3

Av Belinda & Alice - 23 november 2012 19:16

Av Belinda & Alice - 23 november 2012 19:02

Belinda Maria Elisabeth Henriksson, är mitt fullständiga namn

Jag är född 1996, 24 Juli

Jag hade jätte blont hår tills jag gick i 6:an och färgade det mörkbrunt

Jag älskar Malcolm Brandin<3

Jag bor på en gård med min pappa

Jag har bra sjärlvförtroende

Jag har 2 EGNA hästar

Jag går första året på Ale Gymnasium

Jag pluggar Barn och Fritid men har inga planer på att arbeta på de sättet med människor (dagis etc)

Jag lyssnar på musik konstant

 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards