Belinda Henriksson

Alla inlägg under februari 2014

Av Belinda & Alice - 28 februari 2014 20:27

Möte Johan och lite folk på tåget mot stans o. IGEN stannade mitt emellan Gamle och Surte -.- Ska iaf vidare till Kungsbacka nu och gå hem till Amanda där hon och Paow är just nu:) Vet inte va vi ska göra sen men de får vi se!:)

Av Belinda & Alice - 28 februari 2014 16:20

Är i gamlestan nu och strax framme i stan, ska iväg och möta Jennifer vid Domkyrkan snabbt och sen tbx till centralen och möta Paow,Amanda,Gabbie och Bror!:)
Ska vara med dom enstund och sen ska ja ta tåget 18.05 tbx till Älvängen så hämtar Pappa mig och så åker vi vidare till Lilla Edet för årsmöte med klubben.
Fårse om ja åker tillbaks till stan sen eller hur de blir, beror på hur sent de blir..
Nu har tåget stannat oxå... Fuck, fårse om de åker snart igen..

Av Belinda & Alice - 28 februari 2014 14:40

Somnade strax efter 24 igår och vaknade vid 10, fy fan va skönt de kändes haha!
Ska börja göra mig iordning strax och sen vandra upp till Pappa så ska han köra mig till tåget. Ska in och möta Jennifer snabbt och sen Paow!
Idag är de fredag oxå riktigt skönt, sista helgen innan skolan börjar och de känns riktigt bra!:) Är sjukt taggad.
Hörs snart

Av Belinda & Alice - 27 februari 2014 15:34

Tog bussen nyss och är strax i Älvängen, ska in till stan och träffa en och efter de ska ja möta Paow!:)
Blogg appen cpar idag därav dom korta inläggen... :)

Av Belinda & Alice - 27 februari 2014 12:32

Satt ju mitt i natten igår och gjorde naglar på mig själv haha! Blev helt okej faktiskt så är nöjd, haha kan väl inte vara annat, gjorde dom i mörkret haha ;)..

Av Belinda & Alice - 27 februari 2014 00:31

Har duscha, dragit på mjukis kläder och ska fixa naglar nu framför tvn med chill musik i öronen, perfekt avslut på en bra onsdag!:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards