Belinda Henriksson

Alla inlägg under mars 2013

Av Belinda & Alice - 31 mars 2013 11:22

Ska ner till K och rida med Fanny och rida igenom några av dom nya lektions ponnysarna som igår! var riktigt trevliga ponnier måste jag säga! :D Tänker som sagt tvinga Fanny att fota (elller muta med free redbull...) haha :)

 

Fanny är btw helt kär i lilla CoCo ;)

Av Belinda & Alice - 29 mars 2013 08:49

Idag är en ganska lugn dag trotts allt, ska strax släppa ut hästarna och fixa stallet. Fårse om jag ska skritta Lilla Röd innan jag ska ner till K-Ridcenter (10 min) eller efter? Ska på öppet hus eftersom min tränare Annika har börjat ha träningar där ist! :) Så från 12-14 så är jag där nere. Sen ska jag snabbt promenera hem eller om  jga får pappa att köra, så jag kan rida Toppe och fixa det sista. 

För efter de så ska jag upp till affären och passa den medans pappa grejar med transporten.

Och någonstans mitt emellan allt detta kommer Fanny oxå! :)

Så det är en relativt vanlig dag men inte lika stressig bara.


Ha en bra dag! :)

 



Av Belinda & Alice - 24 mars 2013 13:23

Nu är jag påväg till Pappa igen. Har haft de jättebra hos Mamma och de va ju kul att få träffa min lilleborsa igen samt min låtsas pappa Kim! :D Vi åt tacos och bara chillade, kollade Fångarna på fortet och snackade med Mammi, mys<3

Har iaf haft de jätte bra, hade tänkte åka med ner till Gbg och biltema för att köpa lite stuff men klopckan är ju redan 13:20 så skippar de och åker hem till mina älsklings djur ist! :) Ska rida igenom Lilla Röd idag igen (btw, hon var sååååhäääär fin igår, plutten<3) Toppe ska trimmas och sen får ja se hur jag gör med Rocky och Mulle.


Ska även ta en lååång promenad med hundarna och bara njuta i de härliga vädret! Imorgon är det skola som gäller, Ska dock bara gå på första lektionen (tror jag) eftersom jag sen ska iväg till min barndomsvän Denise på Kungälvs Praktiska Gymnasium och fixa håret! Lml!!!

Hoppas verkligen på bättre väder än sist, höll på att fölkommligt förfrysa av all vind :( Var nästan lila i ansiktet sa Denise haha xD! 


Men får hoppas på det bästa och att vädret håller i sig så vi (äntligen) får lite värme :)


 

Av Belinda & Alice - 24 mars 2013 10:17

Internetet här hos Mamma cpade sönder igår kväll när jag skulle in och kolla på datan, men nu funkar det så passar på att ge er ett levnads tecken iaf :D


Hörs under dagen!


Nyvaken.com? xD

    

Fint väder ute iaf! :D

Av Belinda & Alice - 23 mars 2013 14:26









Work work work, Mamma kommer och hämtar mig om en stund så ska packa mina saker nu och sen fixa klart i stallet, promenara Toppe och sen byta om innan hon kommer, sen ska jag ta in hästarna oxå eftersom Pappa kommer hem ganska sen! :) CoCo och Pärlan ska oxå med till Mamma så får försöka hinna bada dom ;)

pöss


   

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards