Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Belinda & Alice - 30 augusti 2012 11:54

shoo bloggishh <3 back and alive you know.. ;) har äntligen fått vår skoldata så taggatagga!

ska strax ha matte så det är ju chill :)

igår blev jag förövrigt väldigt glad hehehe.. ;)

puss sötnosar

Av Belinda & Alice - 24 augusti 2012 15:08

För den dåliga uppdateringen men min laddsladd gick sönder again (!) så var tvungen att spara på batteriet :)
Men nu är det iaf helg :) riktigt skönt, i onsdags red jag Rocky och Anastasia och båda var såååå fantastiskt fina :D
Jättekul verkligen att dom gick så bra! Och igår på hoppträningen visade Anastasia att hon är i riktig toppform!
Vi fick en stor guldstjärna av Annika, allt var perfekt träningen igenom inte något att klaga eller ändra på fanns de *lycklig ryttare*
Så de vart jättekul!
Nu är jag påväg hem från skolan iaf, ska chilla enstund och sen rida tänkte jag :) Alla hästarna ska ridas idag så det är fullt upp!
Juste! idag så fick vi berätta lite om hur vår familj såg ut i skolan, och alla killarna kollade lite funderande på mig när jag sa min.. xD Mamma,Pappa,Kim,William,8 katter,1 hund och 4 hästar ;)

ÄLSKLINGAR<3<3<3<3

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2012 17:46

Drar på träning med Anastasia nu, räkna inte med bra uppdatering har kasst batteri i mobilen! :)

Av Belinda & Alice - 23 augusti 2012 07:55

Ska uppdatera bättre när ja kommer hem puss!

Av Belinda & Alice - 22 augusti 2012 20:43

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards