Belinda Henriksson

Alla inlägg under april 2014

Av Belinda & Alice - 30 april 2014 12:43

Ja idag var en kort dag i skolan haha. Va på första lektionen sen på fikarasten träffade ja Rahel och en kompis till han så va med dom tills vi slutade nu 12.20 Haha bästa! Väntar just nu på att Mamma ska komma och hämta mig på skolan så åker vi o hämtar Emelia och sen hem till stallet. Hästarna ska ridas och vi ska städa lite oxå..
Ikväll ska vi grilla hemma hos mig, sen har vi fått gratisbiljetter till festivalborg på Ale Gymnasium. Inte direkt jätte taggad på att dra dit men vi bestämde att dra dit när spelningarna med Malcolm och Medina är och sen dra vidare :)
Får se vart vi hamnar, kanske kollar in hos Moris en stund eller nått sånt.
Hoppas ni får en rolig kväll!

Av Belinda & Alice - 27 april 2014 07:21

Av Belinda & Alice - 26 april 2014 13:07

Flyger över 120+ lätt, han gör stora framsteg den lilla hästen!:D

Av Belinda & Alice - 26 april 2014 13:05

Känns bra att bli av med allt som inte bidrar med något bra och fylla de med positivt ist! ;)

Av Belinda & Alice - 26 april 2014 12:59

Har vart ute på en promenix medans Emelia sov och snart ska vi iväg hem till mig och fixa färdigt med hästarna för imon då de är årets första tävling! :D Emelia ska hoppa Lilla Röd LC-LB (80-90) och ja ska troligtvis hoppas Toppis LB-LA så de ska bli spännande.
Så idag blir en fixar dag och efter de kanske vi spelar lite fotboll på Nol IK oxå, lovely!
Va ska ni hitta på idag i de fina vädret?

Av Belinda & Alice - 26 april 2014 12:56

Var i skolan till 12.15 sen kom min snälla Pappa o hämtade mig så åkte vi hem o ja fick ridit Toppis som var så fin! Lite senare kom Emelia så red vi Röd och Blixten som båda gick riktigt bra. Emelia cyklade ner till K på träning sen medans ja fixade mig, sen kom Pappa så hämtade vi Emelia och sen körde han oss till Nol så kollade vi när Nol IK spelade match, och grymma va dom oxå 5-0! :D
Efter matchen gick vi till Nödinge och träffade Sebbe och Rickard o drog till donken o käkade. Sen skulle dom dra så vi stannade kvar med Hamdan,Tarik,Carl,Moustafa och några fler ett tag innan Örjan kom o hämtade oss.
En rolig går dag med andra ord!

Av Belinda & Alice - 26 april 2014 12:51

Börjar få tillbaks motivationen till bloggandet nu så tänkte gör ett ryck o komma igång!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards