Belinda Henriksson

Alla inlägg under maj 2010

Av Belinda & Alice - 31 maj 2010 22:21

Hej nu är jag entligen hemma från Ale ridsport!

Pappa har jobbat klart för idag det var som döden att sitta i bilen i fyra timmar medans pappa jobbade!!!!!!!

Men ingen anledning att klaga för är ju hemma nu!

Skriver ett inlägg om Marvine sen eller imorgon!<3

Nu ska jag kolla på `One o One`<3

Bästa serien<3

Ska väll sova sedan typ!

Men ska också titta på klasserna för RäkanHoppet som jag ska vara med på!<3

Ska ha Rocky Calle och Marvine kanske!  


Puss BelindaHenriksson<3


  

Av Belinda & Alice - 31 maj 2010 19:06

Hej läsare!


Har presic kommit in från stallet!

Jag och Amanda bestämde oss för att rida ut!

Vi tog en lång skritt tur i skogen och Calle oc Anastasia tyckte det var jätte kul<3

När vi hade ridigt så gjorde vi iordning hästarna och släppte ut dom.

Sen spelade vi lite fotboll   

hahahahha!


Nu ska jag och pappa åka till Ale ridsport det ska ju vara Albert voorn kurs där!

Jag ska vara med!!!<3


Ses sen<3


Puss Belinda Henriksson<3  

Av Belinda & Alice - 31 maj 2010 16:30

Har ridit Rocky nu och ska snart rida dom andra har för övrigt provridigt Marvine som han hette<3

Med Rocky hoppade vi lite istället han var fin<3

Skriver mer om Marvine sen<3


PS. Låttips:

Drummer boy

Replay

Break your heart

Hollywood

<3<3<3<3


Puss belinda Henriksson<3  

Av Belinda & Alice - 31 maj 2010 08:01

  God Morgon,


Idag ska jag till Sammy bus<3 för första gången ska jag få se honom på riktigt!!!!


Men jag ska också rida mina andra tre pollar.

Calle: Trimma på gräsbanan<3

Rocky: Öva vidare med övergångar, och lite lydnads övningar<3

Anastasia: Arbeta mycket med skritt och tarv barbacka<3

Sammy:Rida igenom och hoppa<3


Så blir min dag!

Glömde berätta att Amanda<3 ska med när jag provrider Sammy<3


Ha en trevlig Måndag! Det kommer jag att ha iaf<3  


Puss Belinda Henriksson<3  


Bifogar bild på min underbara C-ponny Carneval Night<3 Calle<3 När han hoppar Msv b<3 1.10m

Av Belinda & Alice - 30 maj 2010 20:51

Hej har presic ridit Calle vi hoppade lite linger och sånt + lite markarbete!

Han var jätte fin hela passet pig o glad!

Vi hoppade oxer till recke!! runt 1.00-1.10m

Nu sitter jag här och taggar för imorgon! <3   


Ha en skön Söndags kväll!


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 30 maj 2010 16:22

Nu har jag ridit första hästen nemligen Rocky<3

Vi tränade på volter i galopp att han skulle korta och länga sig och bibehålla galoppen när volten blev mindre!

Sen fick han också arbeta mycket med galopp ombyten då han har svårt för att byta.

Måste säja att han var överlag väldigt fin och arbetade bra genom hela ridpasset<3


När jag kom in var det dags för mamma att öppna packt och vi åt tårta<3


Nu ska jag ut och rida Calle och Anastasia sen göra iordning allt för imorgon<3<3


Puss Belinda Henriksson<3  


  

Av Belinda & Alice - 30 maj 2010 08:51

Godmorgon Sverige!


Har presic vaknat och ska snart äta frukost <3

Senare blir det rida pollisarna<3

Vi ska också fira mamma för det är ju morsdag<3

Har egentligen inte så mycket att skriva om ny men hoppas ni får en bra Söndag!


PS. glöm inte era mammor idag!!!  


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 29 maj 2010 18:54

Kan berätta att jag inte ska till skolan på Måndag!^^

Anledning: Ska provrida Sammy<3 som jag för övrigt bara har sett en bild på! hihi! på huvudet!

Vill träffa älsklingen!<3


Vad ska ni hitta på på Måndag!? humor)  


Puss Belinda    Henriksson<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards