Belinda Henriksson

Alla inlägg under september 2013

Av Belinda & Alice - 30 september 2013 22:05

Av Belinda & Alice - 30 september 2013 21:24

Sitter på spårvagnen mot centralen nu med Rex o Vera, Kim skulle hem så sa hejdå till han o ska nu åka hem. Snacka med Pierre nyss oxå, stackarn är jättesjuk :/ har smittat honom.. Haha ska nog hem till han imon iaf efter skolan, kolla film o ta hand om min lilla sjukling :)
Har ganska kort dag imon oxå så de är ju skönt!:)

Min nya tröja som ja köpte!:)

Av Belinda & Alice - 30 september 2013 18:14

Nu sitter ja o Vera på tåget mot stan. Ska till Kungsbacka och köpa en jättefin Juicy Couture tröja!<3 Sen tbx till stan o möta Kim innan vi åker till Älvängen o träffar lilla Alex snabbt :)

Ja o Kotten förut idag:)

Av Belinda & Alice - 30 september 2013 12:24

Vaknade redan vid kl.6 imorse, men sov vidare eftersom ja inte skulle gå upp förens en timme senare.. När ja vaknade ca 7.30 så kände ja bara hur min förkylning slog till alltså, de va brutalt! Så valde att stanna hemma idag så ja kunde vila upp mig :)
Ska nog göra lite mat nu och sedan mysa ner mig i soffan framför tvn med mina gosiga hundar. Lite senare ska ja ner i stallet och borsta Toppis och sen ska ja upp o duscha innan ja åker till bästa Pierre som oxå är sjuk.

Söta Gizmo<3

Av Belinda & Alice - 29 september 2013 22:44

Är äntligen hemma igen o håller nu på o göra lite mat medans ja kollar på Vakna med The Voice/NRJ klipp på youtube:) brb bitches

Från förut med Tobbe o Sebbe xD

Av Belinda & Alice - 28 september 2013 23:40

Är med Vera i stan o är påväg till Krokslätts torg för o träffa några polare till mig! Senare kanske vi drar till Vadbacka men de får vi se :)

Shopping i stan idag:D

Av Belinda & Alice - 28 september 2013 11:43

Gick ändå upp hyfsat tidigt idag efter att ha somnat vid 7-tiden.. Eller aa Pierre fick upp mig haha ;) Vi är iaf påväg ner till centrum nu för att gå på någon typ av tillställning som är i Älvängen så vi ska möta Rawa o sen kicka till stan!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards