Belinda Henriksson

Alla inlägg under juni 2014

Av Belinda & Alice - 6 juni 2014 00:59

Ligger äntligen i min säng efter en fullspäckad dag.
Ska kolla serie nu och försöka sova lite, uppstigning är 6.00 och Coffe kommer väl hit någongång då oxå.. Stållen är ju på fest i stan och missade sista tåget hit så han tar tåget 5.20 från Gbg och lär väl va hemma hos mig strax efter 6 typ.

De är tävlings dax för hästarna i stallet imon, Alingsås derbyt står på schemat och de blir LC+5-LB för Lilla Röd och LB-LA för Toppis.
Planen var att bara hoppa LAn med Toppis egentligen men vet att han oftast behöver en klass för att busa av sig lite sen känns de oxå schystas mot honom när han inte har tävlat på två veckor ungefär så han får gå in och bara skutta runt en runda innan derbyklassen.
Men innan tävlingen så ska vi svänga förbi Ale Ridsport en snabbis och hämta min nya utrustning!!!
Jippii:D
Men nu ska ja sova så vi höra imon darlings

Av Belinda & Alice - 2 juni 2014 00:16

Hade en rolig kväll med lite kompisar, bästa!
Pappa väckte mig vid 9 imorse och vid 11 tiden körde han hem mig till Emelia så åkte vi och kollade när killarna spelade b-lags match i de fina vädret:) Grymma som dom är så vann dom med 3-2 (dom råkade göra ett självmål hahah).
Efter de åkte vi till stallet och red hästarna och sen när Emelia hade åkt kom Coffe hit en stund.
Nu tänkte ja sätta på någon film och sova, imon väntar en ny dag!
Puss på er

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards