Belinda Henriksson

Alla inlägg under maj 2013

Av Belinda & Alice - 31 maj 2013 22:52

Vart ute och åkte med Cissi igår med bilen (som jag råkade små kvadda hehehe) eller aa vi åkte till donken sen åkte vi bara om kring typ halva natten och stannade lite här och var haha! :D sjukt kul iaf! Här är några bilder från Sjövallen (dit vi åkte först) och vår lilla bebis Ted som vi hittade <3

Av Belinda & Alice - 31 maj 2013 22:43

*Fredags humor*

Av Belinda & Alice - 30 maj 2013 19:38

Tänkte hoppa Lilla Röd idag eftersom det inte blev någon träning igår, pappa ska hjälpa mig oxå så det ska nog gå bra. Även bra för Lillan som kollar runt på allt annat än de hon ska typ haha nä men hon är väldigt försiktig avsig utan att vara tillbaka hållsam, utan hon är rädd för människor mer eller mindre. Men hon tar sig! Ska be pappa filma lite ocå tänkte jag :)
Ska passa på att fota Lilla Röd i sitt nya träns oxå när jag ändå är igång :)

Av Belinda & Alice - 30 maj 2013 07:59

Sovit en halvtimme allt som allt inatt, smidigt! Har kollat på PLL S03 hela tiden hehe förutom när mötte upp och körde Jocke vid 23.30 typ. Ska iaf möta upp Denise nu så ska vi till Kungälv och fixa mitt hår färga osv.. Sen ska väl jag hem och rida antar ja? Hehe så mycke mer händer inte idag ska väl se klart på PLL men lär nog säcka efter ett avsnitt med tanke på hur mycke jag har sovit hehehehe ;)

Haha jag och Toppe när vi dampar loss!!

Av Belinda & Alice - 29 maj 2013 23:36

Charmexamen va de här ja hahaha!
Haha nä men dukar mig lite bara.. ;)

For more photos follow my instagram: belindahenriksson

Av Belinda & Alice - 29 maj 2013 23:30

Japp, där hör ni! Trodde träningen började en timme senare än va de gjorde så jag har vart i affären hela eftermiddagen ist. Käkade middag på restaurangen, schnitzel. Yummie! Puss fucktards<3

Av Belinda & Alice - 29 maj 2013 17:04

Började regna precis när ja och Boo var påväg ner mot tåget, typiskt nog! Stannade till snabbt och köpte en macka som får vara dagens lunch, så måste hem och fixa iordning pållen nu inför dagens träning. Lilla röd har jag valt att ha idag, av de enkla anledningen att Toppe var med förra veckan, han hoppade igår *Grymt* och Lilla Röd behöver jobbas igenom. Hoppade henne lite igår, avslutade med en liten räcke bana på ca 105 och lekande lätt klarade hon det med god marginal! Awesome! Men hon var väldigt het (somvanligt) så tycker att hon behöver dagens träning. Får testa igenom hennes nya träns helt oxå 'Rambo Micklem' men något som jag vill prova på henne är den nya förbygeln från dyon med 5 punkter, tror den skulle funkat bra pågående och hjälpt att hålla ihophenne eftersom hon är så het och stuttsig. Ska på bussen nu men skriver mer sen!

Söt och bakis haha!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards