Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Belinda & Alice - 17 augusti 2010 10:38

Hejsan!  

Fanny har sovit här från sjuntorp tills igår<3 Jätte kul hade vi!

Funderar på en bloggpaus har ingen lust längre så jag kommer tillbaka om två dagar! Då blirdet mycket updateing<3

Men först:

Gårdagens ridpass med Fanny<3


Vi tog Calle och Rocky och skrittade ut en sväng<3 Myssit var det<3

Båda var jätte fina och duktiga<3

Dagen innan det hade vi markarbete med Anastasia<3 Duktig var hon<3<3<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 17 augusti 2010 10:17

Hejsan ivriga läsare!^^  

Har ni saknat mig?<3

Strartade 4 gånger i LA<3 Mina ponnysar var bäst<3

RESULTAT:


1LA:

Började med Rocky<3 Han var riktigt duktig och väl inne på banan så nollade han och som han svängde i omhoppningen<3

ÄLSKADE ROCKY<3

RESULTAT: 0/0 4Placerad<3


Calle: Han var jätteduktig men han har en KASS ryttare (mej)

Han ville så gjärna hoppa inne på banan men så sitter jag och måttar på första hindret ett recke! Så ett stopp på första hindret! Men jättenöjd med rästen av rundan<3 Finaste<33

RESULTAT: 4 Fel!


2LA:

Började med Calle<3 Det var en A/0a och jag sattsade sten hårt!

Vi galopperade på och svängde men jag han inte sjänga innanför på etty ställe som jag planerade! Vi tog inga förhållningar så vi sattsade helt på fart och svängar!

Men han hoppade av på oxern innan svängen så jag han inte!<3

Men vi nollade och klara för MSV B!!!<3

Han var jätteduktig och vi tog ledningen tills sista ryttaren som satt på en HINGST kom och tog den menmen!

Vi kom 2! Men 1 fick ett segertäcke^^
Men jätte nöjd<3

RESULTAT: 0/0 2Placerad<3 (silver)


Rocky: Han var så fin<3 Men på framhoppningen så var jag så stressad som HELVETE för jag hade bara 7 imällan mina ponnysar och det skulle vara  2 på banan!

Men väl inne på banan så slutade stressen!^^

Han var så fin och hoppade så bra men mot sista kombinationen som var recke 2 galoppsprång till oxer! Han hoppade den plätt lätt men hans bak hov drog i pyttelite! Det märktest inte ens!!!Men han rev den!

Synd för det var 4 placerade och bara 3 nollor så om jag hade nollat så hade vi tagit fjärde platsen!<3

Men jätte nöjd<3<3<3

En till nolla så är Rocky klar för Msv B!!!!<3


Jätte nöjd med dagen<3 Tagga Dagstorp nu<3

Hoppas att min boxgardin kommer hem i tid!!!!!!!!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2010 22:28

 

Hejsan! Nu har jag varit nere i stallet och flätat Calles man! Och lindat Rockys ben!<3  

Sen gav jag dom kvälls mat<3

Hö, havre-kross och iform!

Kollade även vattnet!

Fixade morgon fodret oct sopade!

Mockade även det som fanns! Jag mockade ju i morse men gjorde det en gång till nu på kvällen!

Fanns inte så mycket att mocka bort^^

Ckalle-Katten (han stavas med Ck)sitter här och kollar in genom fönster och vill in! (hihii<3

Pappa kollar på Speed Way GP!<3 Han inte kolla för jag var nere hos mina söta hästar<3

Aja ska rasta Pärlan nue<3 Och även ta en dush<3

Hare bra! PSPSPSPS! Jag och mina ponnisar är super taggade för imorgon<3

Hoppas att ni hejjjar på oss?!<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2010 19:33

Hejsan! Har precis varit uppe vid kiosken<3

Pappa ville ha lite Coca cola så jag sprang upp och fixade det!  

Jag känade lite pengar på det 25 kr men endå!

Ska ta en dush nu snart och sen blire slappa och ge hästarn kvälls mat<3

Så jävla taggad för imorgon<3


Puss Belinda Henriksson  


                          

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2010 18:40

Då har jag ridit Rocky!<3

Vi bara skrittade ut en stund på grus vägen! Fin var han<3  

Anastasia fick vila för hon galopperade som en galning i hagen från flugorna!

Hon blev helt genom svettig så jag klappade lite på henne ist!<3

Hon ska ridas varannan dag nu för hon blir så trött efter varje pass så hård träning varannan dag<3

Calle vilade<3

Taggade som fan för Sjuntorp imorgon<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2010 17:35

Hejsan!  

Jag är med och tävlar om ett par Veredus Carbon Gel skydd,

tävlingen hålls på  http://carolineninaahlen.blogg.se


  


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2010 17:24

Hejsan! Igår hade jag och Pappa jätte kul! Vi åt chips drack cola och jag lyckades övertala pappa att jag skulle får prova att göra en ansikts mask på honom!!!!

HAhahahahahaHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAAAA<3 Super kul!  

Så jag exprementerade lite på hans ansikte!!

Tagga Sjuntorp nu!!!!!!

PSPSPS! Glöm inte frågestunden!

Mejla din fråga till: blimbla_rocky@hotmail.com


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 14 augusti 2010 17:05

Godagens mina små läsare!


Har varit ute i stallet och badat hästarnar nue<3  

Dom var jätteduktiga! Pappa passade också på att rycka ponnyernas maner! Jätte fina blev dom<3 Sen så packade jag transporten och bilen!

Och nu sitter man här ^^

Om en stund så ska jag och pappa gå en promenad med Calle och Rocky<3

Ska ringa Amanda också och se om hon följer med imorgon?


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards