Belinda Henriksson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Belinda & Alice - 31 oktober 2011 15:32

Nää, nu tror jag faktiskt att jag slutar blogga. Pallar inte med att alla hatar mej när dom inte ens känner mej. Så tack och hej! Skicka kommentarer om ni vill att jag ska återvända men som det ser ut nu så vill ni ju inte det.


//Belinda Henriksson

Av Belinda & Alice - 31 oktober 2011 12:56

lite snabb update nu då! Hästarna är ute sen ett antal timmar ska bara fixa lite och sen börjarida Rocky :)


//Belinda

Av Belinda & Alice - 31 oktober 2011 10:48

Nu vill jag höra era åsikter! Hur vill ni ha det? Tycker ni det räcker med att bara jag bloggar eller vill ni att 2 bloggar? Ta nu denna möjligheten att påverka!


//Belinda


   

FINA<3

Av Belinda & Alice - 31 oktober 2011 10:40

Det verkar som om Alice har slutat blogga eftersom hon har en annan blogg oxå så jag funderar på att byta header? :)

//Belinda

Av Belinda & Alice - 31 oktober 2011 10:31

åh va skönt de va med sov morgon för engångs skulle! Har käkat lite och nu ska jag ut i stalet och rida :)

jag tycker det är ganska skönt för jag har INGA planer för dethär lovet! Bara jag,hästarna och familjen ALLMÄNT CHILL<3

Har ni några planer för lovet?


//Belinda

Av Belinda & Alice - 30 oktober 2011 21:28

Nighty Night<3


//Belinda

Av Belinda & Alice - 30 oktober 2011 20:53

tycker faktiskt att jag har försummat bloggen lite nu men det är ju lov nu så räkna med bloggning ala ELIT!   Men har checkat lite sex and the city 2 nu on my  TV den va riktigt bra tycker jag, fattar inte alla kriteiker som total dissade den? bläääää på dom ;D men ska fixa lite å sen ska jag krypa ner i sängen :)


//Belinda

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards