Belinda Henriksson

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Belinda & Alice - 29 maj 2010 18:54

Kan berätta att jag inte ska till skolan på Måndag!^^

Anledning: Ska provrida Sammy<3 som jag för övrigt bara har sett en bild på! hihi! på huvudet!

Vill träffa älsklingen!<3


Vad ska ni hitta på på Måndag!? humor)  


Puss Belinda    Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 29 maj 2010 18:43

Heej kära läsare<3

Idag har jag varit i Nygård och hejjat på laget!!

Jag har även fått hjälpa några med framhoppning och gå banan.

Har gått hufsatt bra med individuella placeringar men lagen sumpade det.

Blev inget besök hos Sammy<3<3 idag   Fick hjälpa dom små barnen istället men det var kul iaf!


Kan ju passapå att säja att jag fick pris idag också för att jag var med me Anastasia! (bara i utbildnings syfte för ponnyn)

Brukar ju inte hoppa så låga klasser!

Nu blir det chill med familjen!


BTW Har bestämmt mig för att kalla den nya för Sammy<3  



Av Belinda & Alice - 29 maj 2010 07:53

God Morgon, kära läsare!

Vaknade nyss har tagit på ridkläder. Ska snart ut och fixa stallet sen drar vi till Nygård och hejjjar på laget!!<3 Senare till Skrutt i Trollhättan<3

Ska också rida mina underbara pollar idag<3<3


Vad ska ni göra idag då?  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards