Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Belinda & Alice - 6 juli 2010 22:28

Hejsan hoppsan!

Tänkte berätta lite om mina mål med ponny tiden!  

MÅL:

GP-Ponnyn~Tretorn PonnyGrandPrix~Prins CarlPhilips Pris~SM~NM~EM~Baltic Cup~Ridsport Ponny Cup! Det var nog alla! Hihihihiihhhihii! Jag siktar högt!


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 6 juli 2010 22:19

Imorgon så ska jag på en clliiiiiirreee på LERK<3  

Anastasia och Rocky ska med!

Calle på trimmas hemma!

Jag åker strax innan 6 på kvällen!

Höjder:

Anastasia- 90-100m(Om hon inte går klockrent i 90 så hoppar jag 90 en gång till!

Rocky- 100-100m!

Jag åker bara dit i utbildnings syfte då Rocky är väldigt hinder rädd och det kommer vara mycket titt hinder så det blir bra!

Och Anastasia behöver komma ut och även få vänja sig vi höjderna!

Hoppas att ni hejjar på oss!


Puss Belinda Henriksson<3

Av Belinda & Alice - 6 juli 2010 21:48

Hejsan!

Ridpassen!


Rocky- Började med en skogstur! Sen så red vi lite dressyr hemma på gräsbanan!

Vi körde även lite markarbete! Sen så avslutade vi med att klättra 5 gånger i backen!

Finast var han<3

Anastasia- Började med en skogsrunda! Sen så red vi lite markarbete nbär vi kom hem i typ: 25min! Men sen så fick det bli lite lydnads övningar då hon är så het och stark och bara vill galoppera! (hahahahahahaa)   Hon är lite som entickande BOOMB!!! Hon slet upp mina händer helt så ska nog rida med handskar imorgon! Sen så avslutade vi med 5 rundor i backen! 

Men fin var hon<3

Calle- Började med en skogsrunda! Sen så arbetade och trimmade vi på gräsbanan! Sen så körde vi lite markarbete och vi avslutade med 5 rundor i klätterbacken!

Fin var han<3

Alla var jättefina!<3


Puss Belinda Henriksson<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards