Belinda Henriksson

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Belinda & Alice - 7 augusti 2010 22:08

Heej allihopa! Min sista lokala med Rocky och Calle<3 kunde inte ha gått bättre!


LC! Calle han var jättefin hela tiden! Dock tyckte jag att han inte var jätte pigg! Men han var fin älsklingen iaf!<3 Vi nollade och vi vann!

Resultat: 0/0 Plats: 1:a (GULD)<3 Älskade Calle<3


Rocky: Han var också jättefin super het var han! Fick ju ridaq han på hacket för hans nosgrimma har skaft! Skrutte var fin och hans tid reckte till en 2 plats!<3

Resultat: 0/0 Plats: 2:a (Silver)<3 Älsklings Rocky<3


En bra början på dagen! Skulle det fortsätta?

LB! Calle samma här han var riktigt fin men något sen!

Vi nollade! <3 finaste<3

Resultat: 0/0 Plats: 2:a (Silver) (Blev delat Silver Tove Gejervall hade samma tid som mej!^^<3 Finaste av alla Carneval Night<3


Rocky: Han var otroligt pigg^^ (Vi gilla)!<3 Han nollade och det var en bra tid startade sist med Rocky och när jag gick i mål sa domaren att jag slog mej själv och Tove!^^^^<3

Resultat: 0/0 Plats: 1:a (Guld)<3 Älskling<3


Fick sjukt mycket priser med mig hem! T.ex: 4 Plaketter 4 Rosetter 4 Pokaler 1 Foto 1 Schabrak 1 Spö Sen fick jag ett foto av Pappi<3 också från prisutdelningen!


Jag har dom bäst hästarna!!!<3<3 Sjukt nöjd med hästarna!<3

Tagga Norra Älvsborg nästa helg (Debut Msv b)  


Puss Belinda Henriksson  



Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards