Belinda Henriksson

Alla inlägg under maj 2011

Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 22:34

 


Det  blev lite sent men jag bestämde mig för att bara rida Stasi och Calle idag båda var jätte fina och Anastasia var riktigt lugn och avslappnadjag red på en volt och jobbade henne där med graman och hon var såååååååå fin<3 Väldigt pigg och taggad men hon var riktigt fokuserad på vad hon skulle göra,vid galopp fattningarna var hon lite stuttsig och bockig vid galopp ombytena men annars helt ok på slutet blev hon dock ganska uttråkad och började spring väldigt mycket och bli otroligt stark (men det är ju Stasia<3) Överlag var hon riktigt fin och jag är nöjd med hennes insatts<3


Calle: Min stjärna<3 Han var så underbar jätte glad och pigg red på ängen och i galopp arbetet blev han lite över pigg och tog några varv runt den menmen vad ska man göra liksom hahahaa Men han arbetade på riktigt fint även om han hade vilat en dag han brukarju bli stel som en pinne då men inte idag han fick också gå med gramanen! Mulle och Rocky har derssyr på schemat imorgon dom blir nog jätte glada (A). 


Puss Belinda Henriksson 


   Jag i GP-Ponny kvalet 09 tror jag det var kom 10 i kvalet och delad 10 i semi men det blev omridning mot Johanna Sundberg och jag och Calle fick en lite korsgalopp efter ett av hindrena och vi slutade 11 :/ men glöm och gå vidare  


Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 21:18

   


Ska flytta  


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 20:20

Hej...


Tänkte köra en hiss tillängnad Nellie Berntsson en super dktig liten tjej som gjorde en helt grym debut med sin fina ponny Sterre som hon har utbildat helt själv hon är väldigt ung men hon rider som ett provs har träffat henne på några mindre tävlingar när jag tävlat med Stasi och tjejen är en naturbegåvning asså! Men hissen är för hon har fått mycket avundsjuka kommentarer och så för många är upprörda över att hon får en sjukt rolig möjlighet men alla ska typ - Du måste ju kämpa blablabla hon kämpar ju för allt hon är värd denna tjejen och det är sjukt töntigt av alla att va taskiga när man borde gratta henne istället<3


Lycka till i framriden Nellie jag kommer nog inom kort träffa dig på dom msv hoppningarna också  


Länk till Nellies blogg: nellieberntsson.blogg.se


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 17:54

Hejsan 


Nu har jag ridit stasia nue och hon var jätte fin<3 Ska ut och rida rsten av flocken nu då men det är så piss varmt ute så man blir ju as varm men men bättre det än snö och kyla eller? 


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 30 maj 2011 14:45

Hej!  


Återupptar bloggen nu och föralltid! Ska göra lite lunch nu sen blire stallet och rida 4 hästar<3  Jätte mycket har hänt men jag skriver mera om det efter stallet<3


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards