Belinda Henriksson

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Belinda & Alice - 11 april 2011 22:29

Hejochsvej! 


Tänkte bara säga god natt älskade blogg och blogg läsare<3


Puss Belinda Henriksson 


   Anastasias Pappa Öxenholm Mango RC<3

Av Belinda & Alice - 11 april 2011 22:20

Heej! 


Dagens ridpass:


Rocky: Började med att skritta en tur på ängen sen så travade jag honom en ordentlig stund och arbetade honom sen galopperade jag honom lite och bytte galopp på rakt spår och gjorde en volt sen bytte vi åt andra hållet och gjorde en volt dit<3

Han var jätte duktig<3


Anastasia: Red ut en stund sen trimmade vi lite lätt och hon var väldigt pigg!<3 Finaste<3


Puss Belinda Henriksson 


       

Av Belinda & Alice - 11 april 2011 22:15

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj! 


Här kommer dagens lista!


Dagens Låt: Robyn- Indestructible

Dagens Blogg: elinwessberg.bloggplatsen.se

Dagens Hiss: Tjockis dagen idag 

Dagens Diss: När man kommer med en buss och ska hem så går den andra bussen när det är 50 meter kvar tills man ska gå av!!!!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 11 april 2011 21:48

SVejsan Hejsan!! 


Idag var typ sista lektionen inställd för alla var klara med en uppgift så vi fick gå hem typ en och en halv timma tidigare<3<3


Bakade när jag kom hem kladd kaka<3

Imorse när jag kom till skolan hade vi hemkundkap första lektionen och vi fick göra vad vi ville och jag hamnade i Julia och Isa´s grupp och vi gjorde kladd kaka med smör kräm<3 HahahahahahAHAHAHAHAHhahahahAHHAHAHA Isa tog ut den lite tidigt så det blev typ smörkräm med kladd sås!


Aja jag bara chillade när jag kom hem och drack cola så jag tänker kalla idag för onyttiga dagen!!!!

Gav hästarna mat när jag kom hem också, vid 7 tiden gick jag ut och red Rocky sen red jag stasi efter att jag och Pappa hade fixat stallet<3


Puss Belinda Henriksson 


   Jag i varberg på Gp-Kval vi kom 10!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards