Belinda Henriksson

Alla inlägg under februari 2014

Av Belinda & Alice - 17 februari 2014 18:33

Sitter på tåget med Coffe,Alex och Pontus påväg för att sola medans ja väntar på Paow!

Av Belinda & Alice - 17 februari 2014 15:09

Hejsan på er!

I lördags så sov Coffe,Paow,Nicke ochTobbe hemma hos mig, vi lyssnade på musik o bara chillade hela nattentyp! Mys<3
På natten sen så dog min iPad och kan inte pinkoden till den så internetet la av, typiskt!-.-
Menmen, sitter o äter lunch nu och ska strax hem ofina mig lite snabbt innan ja åker till stan o träffar min älskling Pauline<3
Vi ska sola,fixa naglar,shoppa,snacka och bara umgås idag har ja bestämt!:D
Måste skynda mig nu enhär är lite snabba bilder från helgen.

Av Belinda & Alice - 15 februari 2014 18:27

Tog bussen ca 16.30 hemifrån mig och åkte till stan med Coffe. Hämtade hans present och växlat lite pengar. Ska nu åka till Kungsbacka och visa han hans andra present.. ;) Vet att han har velat göra de så han lär ju bli glad!
Lite senare ska vi möta Paow,Nicke och Tobbe så ska vi åka till stan och antagligen käka på Jensens o fira Coffe lite:)
Senare ikväll får ja se va som händer..

Av Belinda & Alice - 15 februari 2014 15:58

Gick o la mig kl.10 Imorse haha och vaknade för typ 20 min sen. Försökte väcka Coffe för en stund sen oxå men han va väldigt trött fortfarande så låter han sova en stund till. Tänkte ta en dusch och sen laga lite snabb mat för Coffe va väldigt hungrig igår natt men orkade inte göra mat typ 4 på natten så han fick choklad hehe:) De va ju trots allt Alla Hjärtans Dag natt haha! Annars satt vi typ hela natten och bara pratade om allt möjligt o kollade runt på roliga klipp och sökte på massa olika saker på Google o diskuterade de. Sen runt 5-tiden så va iaf ja fortfarande inte speciellt trött och inte Coffe heller så vi tog en promenad till affären och hämtade varsin cola o en chipspåse o gick sen hem igen.
Mys! Vid 8 somnade Coffe o ja gick ner o kollade på tv i typ 2 timmar innan ja somnade.

Idag ska jag o Coffe först åka till Alafors alltså hem till Coffe snabbt och sen ska vi till stan och träffa Pauline! Vet dock inte när riktigt, tror hon fortfarande sover haha;)
Ska hämta Coffes present i stan och sen ska vi åka till Kungsbacka tror ja o sola!
Lite senare ska vi antagligen käka nånting innan ja och Pauline ska iväg en snabbis, fårse om Coffes ja med mig hem sen igen eller om han åker hem till sig! de återstår o sen:)

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Av Belinda & Alice - 15 februari 2014 07:15

Av Belinda & Alice - 15 februari 2014 06:53

Tjena Coffe här. sitter å chillar hos Belinda för pallar ite åka hem för idioterna vill sätta mej på LVU=lag vård ungdomar.
Sinnessjukt har lixom ite gjort ett piss men skitsamma ( glöm dina bekymmer imorgon kommer nya) som man säger.
En tips tänk så varje dag så mår ni bättre.

Åh fick höra en jätte rolig sak
De finns två kor en heter igen och den andra heter igen igen, igen igen gick iväg vem stannar kvar?
Svaret blir ju (igen) och när dom säger svaret så upprepar du de igen ;)

En annan liten sak ska tatuera mej snart för första gången och de ska bli på halsen, vet ite de smarta som första tatto men men,
Och snart göra hål i tungan :D

Va på fest idag eller rättare sagt igår, fast de börja roligt men sen fick jag höra att idioterna som råna mej hos mej skulle komma så kicka därifrån för dom skulle komma dit med dragna batonger å skit. Efteråt fick jag höra att dom nästan hade puttat ut nåt från balkongen.

Ja de va allt jag hade att säga för denna gången. Haddee!!

Adda snapchat-thewargis insta-caffepersson facebook.com/thewargis



Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards