Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Belinda & Alice - 6 mars 2014 23:48

Är inte direkt på världens bästa humör, är så sjukt trött på alla idioter som finns just nu..
Hörs imon ist, godnatt

Av Belinda & Alice - 6 mars 2014 14:56

Slutade tidigt, sa hejdå till Tobbe,Ali och Fippe och gick på bussen mot stan.
Ska möta min sötnos och så ska vi gå och hämta mina nya skor!! Ååh dör ju va snygga dom är<3
Haft en as soft dag i skolan för övrigt, vi fick arbeta fritt i våra grupper i två timmar typ,
Så när vi va klara satt ja och några killar i klassrummet och spelade musik i högtalarna o flummade haha!
As soft klass verkligen:)
Hörs igen om en stund

Av Belinda & Alice - 6 mars 2014 13:29

Ja,Ali och Björn har precis gjort vår redovisning och nu ska vi bara lyssna på dom andra och sen får vi sluta tror ja!
Ska direkt till stan och hämta mina skor och efter de ska ja dra o käka någonstans innan ja möter Coffe och Paow!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards