Belinda Henriksson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 21:02

Hej!  <3

Här får ni min utvärdering om dagens ridpass!


Anastasia<3: Vi trimmade lite på banan! Hon var lite överpigg (HEEEEEEEET)<3 Och lite bockig sparkig och stegrig! Men hon har mycket energi<3

Finisen<3


Calle<3: Jag valde att tömköra honom<3 Fin och lagom pig var han<3

Älsklingen<3


Rocky fick vila<3 Han förtjänade det<3 Älakling pälskling<3


Imorgon ska jag och Pappa<3 Bada hästarna när Pappa kommer hem från jobbet!


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 20:48

Hejsan Sverige!^^
Sitter här hemma i min stora säng och checkar TV!  

Har ridit 2 hästar och så nu sitter man här med chips,snickers och cola<3

Hahahahahahhaahaaahahahahaa<3Snickers och cola är min DROG!!<3

Ska dusha nu snart!^^

Hoppas att alla ni underbara läsare frå en trevlig Fredags Kväll!

Men akta er det är FREDAG DEN 13!

^^


Puss Belinda Henriksson  


Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 12:29

Hejsan hoppasn alla mina små läsre!

Idag så ska alla hästarna ridas! Calle och Rocky ska stå inne tills tävlingen på Söndag med dom ska på promenad imorgon!<3

Men ska också greja lite här hemma!  

Jag fick en tanke om jag skulle gå med i LUS (Lerks Ungdoms Sektion)!

Ska tänka lite? ^^

PSPSPSPS!!! Glöm inte frågestunden!


Puss Belinda Henriksson  



  


Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 11:24

Hejsan alla som läser! Här får ni gårdagen!


Ridpass 1(a: Började med att rida igenom Rocky lite i 10 min han var jätte fin med det var jätte varmt ute så han blev ganska så svettig!  

Men duktig var min pööjke iaf<3


Pass 2: Sen var det Calles tur! Han skulle hoppa! Han var jättefin när det jällde själva hoppen med annars så var han väldigt seeeeg!

Men fin var han<3


Jag hann inte rida Anastasia så hon ska trimmas idag!<3


Sen så åkte jag och Pappi<3 iväg till Ale RS!(Ridsport)!

Jag skulle ju träna jag valde att ta med Rocky!<3

Men vi kom en timma för tidigt!^^ Så jag tränade lite lydnad med Rocky och lite övergångar! Riktigt fin var han^^<3<3

Såsmåningom började träningen! Rocky skötte sig exemplariskt<3  Vi hoppade typ max något enstaka på 1m men Annika tyckte att han hade varit så fin hela träningen så det rekte!

Vi avslutade med att hoppa bana med lite olika bågar! Det va på 80-90-1m? Lite blandat! Men ponnyn var super fin<3<3<3<3<3

Nöjd med dagen iaf<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 11:18

Hejsan allihopa! Jag ska förhoppningsvis debutera Msv B på Söndag om det går bra i första LA! Annars hoppar jag den andra LA också!  

Här är den:


Klass 1 - Hoppning 1.00-1.20 (Msv B) bed. A:0 Kategori B + C Avd. A Preliminär
9 anmälda
Överdomare: Lars Gisselfeldt
Hoppdomare: Kristina Furubacke
Banbyggare: Anette Nilsson
 
StartnrRyttareHäst
 UppfödareHärstamningHästnr
1Klara MattssonMunsboro Hyland
 Björneröd RKSOkänd46
1Ebba AronssonJiPe Delizia
 Tanums RidklubbFredriksbergs Dali - Vernons Peeping Tom27
2Jenny JanssonScarlett Pimpinell S
 Stenungsunds HRFPommac RC - Sunshine Boy RC62
3Emma LidqvistHot Shot A (BRP 12)
 Bohusläns HSKHellekis Timjan - Montal xx25
4Fanny TeiblMaster of the Game
 Lilla Edets RKDart Light - Merrie Master35
5Erica Sirviö-MustaRonaldo
 Norra Älvsborgs RKOkänd60
6Belinda HenrikssonCarneval Night
 Lilla Edets RKOkänd - Okänd14
7Kelly WesslingSharon
 Lilla Edets RKokänd - okänd63
8Ebba AronssonLavally Dawn Gipsey
 Tanums RidklubbOkänd

31

 
Puss Belinda Henriksson  
till toppen
Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 11:11

Hej! Igår så fyllde min Lillebror William 6år<3

Grattis sötaste bror!!

Alla måste gratta honom!<3

Imorgon så kommer Mamma Kim och Willian hit så ska vi äte TÅRTA!<3(Mumsss<3)

Grattis iaf William<3  


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 13 augusti 2010 11:02

Hejsan alla! Igår när jag låg i min säng och försökte somna så hade jag det lite mysigt!

Det blixtrade jättemycket utanför mitt fönster!  

Så jag gick till mitt fönster och kollade på (Fyvärkerierna) (STAVNING)!

Men såsmåningom somnade jag i min mysss säng!<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 12 augusti 2010 11:34

Hejsan Hoppsan SVERIGE!

Känner mig taggad idag då hoppträningarna börjar igen!!!!<3  

Och jag kollade på ttelas sida idag så var jag med ! Rubrik: Belinda bäst i Grästorp!!!!!

Alla kollar på: www.ttela.se och kolla på sport!!!<3


Ska rida två ponnisar Rocky och Anastasia<3 Innan jag ska iväg till Ale Ridsport med Calle<3 Och träna för Annika Teibl 17:00!


Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards