Belinda Henriksson

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Belinda & Alice - 26 september 2010 22:21

Hejsan alla fina!  

Sitter och kollar på en film med Pärlan<3 som går på 3:an!

Den heter Jakten på lycka!

Den är faktiskt ganska bra!^^

Men ska nog sova snart!

Godnatt<3


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 26 september 2010 21:18

Hejsan!  

Tänkte att GHS 2011 börjar närma sig!

Detta är vad jag planerar att titta på (Köpa):


Svart Animo Kavaj

             /

Blingad Animo Kavaj?
(Kan inte bestämma mig) Båd (A)<3

Samshield Hjälm!

JW Hjälm!

Svarowski Pannband!

Svarowski Armband!

Soft Up Stigbyglar!

Anna Scarpatie Schabrak och luva!

Hunter Stövlar!

Jin Stigbyglar!

Benskydd med ludd!

2 st Dyón Träns med platt nosgrimma ett brunt och ett svart!

Ludd till pollarna!

Kingsland Tröja!

Och lite annat skräp! höhö!

 

Puss Belinda Henriksson  

 

  

Av Belinda & Alice - 26 september 2010 20:59

  Hej alla underbara!

Här får ni dagens ridpass!


Rocky: Började med älsklingen idag stod det gymnastik hoppning på passet!

Han var så HEEEEET!!!!!

Jäklar hade svårt att få stopp på honom!

Han blev lite grinig när han inte fick springa så då började hen stegra och så lite men han var så fin riktigt rund i sidorna och välbalanserad på hindrena!

Fin polle<3


Nalle: Vi började med en ute rit på 15-20 min fin var han och ville springa i uppförsbackarna!^^

Sen så trimmade vi på banan och övade galopp byten i serpentiner och red mycket utan stigbyglar! Han var så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär fin!!!<3

Helt underbar!

Finis Nalle<3


Alla hästarna var underbara!<3


Puss Belinda Henriksson  


  



Av Belinda & Alice - 26 september 2010 20:31

Hejsan alla läsare!

Hejsan!

Dagens plan var att rida Stasi sen dom andra!

Men när jag borstat henne och gjort henne jättefin så skulle jag ta hovarna och när jag kom till sista hoven så självklart hade hon tappat den skon!

Så typiskt Stasi!   

Men jag kelade lite med henne istället!^^

Imorgon ska hon få sin sko påsatt förhoppningsvis!

menmen!

Aja ska skriva om ridpassen nu snart tror jag!


Puss Belinda Henriksson  


  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards