Belinda Henriksson

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Belinda & Alice - 24 september 2010 22:49

Hej!  

Här får ni ridpassen!


Rocky: Började med älsklingen!

Vi gjorde lite blandade övningar serpentiner åttor och mycket mer!

Han var väldigt pigg men han arbetade på riktigt bra<3


Anastasia: Hon var över pigg så det blev typ galopp hela passet vi hoppade även hett litet hinder hon tyckte det var jätte kul!

Mot slutet var hon riktigt lungn men utan att tappa bjudningen hon var riktigt duktig!<3


Calle: Vi övade lite med skänkel vikningar och andra lösgjörnings övningar!

Han var jätte fin och mjuk<3<3<3

Helt underbar var han<3


Aja nu måste jag sova ska ju som sakt på kalas imorgon och sen kommer Mamma,Kim och William hit och ska äta middag som jag ska laga!

Det blir Stekt kyckling file med ris, Curry sås stekta grönsaker och citronsaft!

Efterrätt: Choklad muffins med hallon toppnig och strössel!

Låter bra?


aja sov så gott!<3


Puss Belinda Henriksson  


   MUMS<3

Av Belinda & Alice - 24 september 2010 22:33

Hejsan alla söta bloggläsare^^  

Jag tänkte börja blogga lite nu!


Jag har varit ute och tävlat på lite olika ställen med framgång!

Anastasia har nollat regional LB!

Rocky ska debutera Msv B om två veckor då våran nästa tävling är på LERK<3

Han har även med mig tagit många placeringar i LA!

Calle har jag debuterat Msv B med med framgång!

Vi är även DM 3:a i VästraGötaland!

Så mycket har rullat på!


Snart är det GP-Ponnyn KVAL!!!

Och jag och Nalle<3 tränar privat för Annika Teibl 2 gånger i veckan!

Det går jätte bra^^


Aja nog med skrytpyt!

Imorgon ska jag på kalas för min lillebror på Lek o Bus landet.

Det blir nog kul  

Ska nog sova nu snart men har typ knarkat lite godis så det blir inte så lätt tror jag!

Sitter och kollar på en kul film som heter Wild wild west!

Den är as kul^^^^^

En stor fett hiss till den!

Och en diss till att jag har varit sjuk hela veckan!

Aja ni får ett inlägg om dagens ridpass snart!


Puss Belinda Henriksson  


  

In my head Anastasia<3 I got you inside of me Anastasia<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards