Belinda Henriksson

Alla inlägg under april 2011

Av Belinda & Alice - 9 april 2011 12:19

Heeeej! 


Här har ni dagens:


Dagens låt: Movits- Sammy Davis Jr

Dagens blogg: two-rides.blogspot.com

Dagens Hiss: Tävling imorgon!

Dagens Diss: Att Alexandra Elfström inte kommer till Karlstad imorgon!


Puss Belinda Henriksson 


   Calle och jag för några år sen<3

Av Belinda & Alice - 9 april 2011 12:03

Hejsvejs! 


Nu har jag packat utrustningen och fodrett väntar bara på tvätt maskinen för mina schabrak är där i! 

Ska snart ur och rida Stasi och Calle<3 och sen ska jag och Pappa iväg till Ale Ridsport och rida med Mulle och Rocky<3


När vi kommer hem sen så ska jag bada mulle lite så han blir riktigt ren och fin<3


Puss Belinda Henriksson  


  Bild på Anastasias fina föl Legends Ronja<3 E: Calvin Klein U: Legends Anastasia RC UE: Öxenholm Mango RC

Av Belinda & Alice - 8 april 2011 22:19

Hejsan! 


Dagens ridpass komer här:


Calle: Han red jag ut på idag på ängen och i skogen han var helt galen finaste<3 Han taggar förfullt nu för sista omg i eliten i Uddevalla<3


Rocky: Red ut först på honom enstund sen red jag igeno honom lite i hagen men han var väldigt stark och stretade imot väldigt mycke jag hade vanligt tre delat för hans bett och träns var i transporten som var på lagning! Men han var ändå väldigt fin och gjorde sitt bästa!<3


Mulle: Tog en skogs tur med honom barbacka och han var jätte fin<3

Men han hade tappat en sko mär jag kom hem igen -.-


Stasi: Hon fick en välförtjänad vila idag min lilla pärla<3


Nu ska jag nog gå och lägga mig! Finaste Fanny Teibl ska !kanske! börja blogga här har precis frågat henne!!!! Ni får tjata på henne så hon börjar!!!!!!


Puss Belinda Henriksson  


Min finaste du har den största platsen i mitt   

 

Av Belinda & Alice - 8 april 2011 12:34

Heej! 


Dagens låttips: On the floor Jennifer Lopez ft. Pitbull


Dagens bloggtips: Nellie Berntsson.blogg.se


Puss Belinda Henriksson  

Av Belinda & Alice - 8 april 2011 12:14

HejHej! 


Ee sjuk ... Sitter här och tänker på Söndag! Jag ska ju tävla i Karlstad då och det är ju typ 4 och en halv timma dit!Tävlingen börjar 10 och det brukar ju vara lite chill men nej nej för vi får åka här ifrån senast 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men som tur så ska jag inte rida första klassen utan andra men det har blivit lite problem med laget så jag ska rida som senior så jag ska byta för klass från 110 till 120 och sen hoppar jag 120 i laget också så jag måste stryka mej i 110 när jag kommer dit! Men men fel kan det ju bli men taggatagga liksom!

Jag och mellis behöver ju bara en till 0:a i 120 så är vi klvalade till 130<3

Mulle ee BÄST!!!


Lite info om tävlingen:


Var: Karlstads Ridklubb

Vad för tävling: Regional

Lag?: Div 1 omg2

 Men även om jag mår piss så får jag väll kräla ut till stallet och fixa <3


Puss Belinda Henriksson 


   

Av Belinda & Alice - 8 april 2011 12:08

Hej 


Vill någon ha film på Mulle? 


Den här filmen är en nationell 130 hans andra 130 tror jag det var!? Men ryttaren är Sofia Westborg.


Sök på youtube på: mellison


(Jag vet det är felstavat han stavas med ett l enn dom stavade lite fel!)


Puss Belinda Henriksson  


  stasi på bilden<3

Av Belinda & Alice - 8 april 2011 12:05

Tjatja alla bloggisläsare!


Nu ska jag återuppta bloggis här då!  


   

Puss Belinda Henriksson  

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards