Belinda Henriksson

Alla inlägg under juli 2012

Av Belinda & Alice - 23 juli 2012 17:37

Ska gåut i stallet om en stund, men ska först kolla klart på Gordon Ramsey ;)

Av Belinda & Alice - 23 juli 2012 16:55

Precis när jag och Pappa skulle åka så kom en panikslagen kvinna och bad om hjälp hennes pappa var hjärtsjuk och mådde jättedåligt. Så jag och kvinnan hjälpte mannen tills ambulansen kom riktigt läskigt när han började tappa balansen :(
Men nu är dom med i ambulansen och allt är lungt!

Av Belinda & Alice - 23 juli 2012 15:15

Sitter och väntar på pappa som är på IKEA och handlar lite.. så eftersom jag inte åt lunch förut så gör jag det nu, mums! Kom på föresten att Mulle måste skos innan jag kan rida honom för han har både tappsko och det är lixom dags.
Så det blir minst 2 hästar att rida :)

Nalle saknar dig<3<3<3

Av Belinda & Alice - 23 juli 2012 12:54

Har just nu lunch rast så kan (äntligen) blogga igen! Det är min sista vecka kan man säga hehe så det är lite skönt men sen börjar jag jobba på ett nytt ställe ist så det blir spännande! Va händer annars då? Jag äter en glass just nu och lyssnar på lite musik..
Slutar ju om ca 1 timma så då går jag hem och rider Anastasia,Mulle och Bebis, Rocky ska jag gå en promenad med :)
Hörs sen PussPuss

Av Belinda & Alice - 23 juli 2012 09:14

Godmorgon!
Vaknade för en stund sedan och åt frukost. Så nu ska jag snart gåupp och klä på mig osv och sen dra till jobbet :)

PUSS

Bjuder på en bild från Polen med klassen!

Av Belinda & Alice - 22 juli 2012 22:48

Säger bara en sak SOV INTE I TRANSPORTEN OM NI INTE SOPAT BORT SPÅNET ÄNNU!!! jag har fått eksem och blivit sjuk och detta TROTTS att jag hade 3 st täcken och filtar under och sedan min onepiece och sovsäck.. Faan detta är bara 2 bilder på min vänster arm...

Dåliga bilder men tog dom nyss i mörkret med blixt så dom är inte såbra, det ser ut som om jag är 90 år och ett russin på armen IRL.
Har även vid halsen,öronen,näsan,fltterna osvosv :(
Hare såbra!

Av Belinda & Alice - 22 juli 2012 22:26

Är hemma sedan en stund tillbaka, vi stannade vid donken ist för subway eftersom subway hade stängt för 30 min sedan när vi kom dit -.- jao men så nu sitter jag och pappa och kollar på stormjägarna och läser tidningenridsport.se :) ska nog faktiskt sova snart, ska ju jobba imon 10-14 sen rida och även försöka packa upp lite av sakerna från meetinget :)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards