Belinda Henriksson

Alla inlägg under juli 2012

Av Belinda & Alice - 22 juli 2012 19:58

Sho bloggen och alla läsare! Nu är min mobil laddad och uppdateringen är på G igen :) nästa meeting ska jag setill att ha STRÖM! Jaja nu släpper vi alla ström problem och går vidare !;) Har hursomhelst haft en superkul helg i Varberg med massor med goa vänner mm. Hängde med familjen Ejserholm och Villman mest och vi hade aldrig en tråkig stund. Tack<3
Nu ska jag if äta för jag har inte ätit sedan kl 12.30 idag och det vart en halv sallad.. hehe menmen jag klagar inte. Resultat kommer men ni får vänta lite för som sagt så ska jag äta nu ;) Fårse om det blir donken ele rasta ele nått annat sånt haha :)

PUSS

Rocky innan vi åkte :)

Av Belinda & Alice - 20 juli 2012 08:31

Hejsan! Min mobil hållerpå att dö så jag uppdaterar mer såfort jag har laddat den :) följ gärna resultaten från equipe.com

PUSS

Av Belinda & Alice - 19 juli 2012 21:38

Har precis nattat Rocky, lindade hans ben, ryktade, täckade, och ryktade igen! Gosade lite med honom oxå innan vi sa godnatt :)
Ska nog sova snart faktiskt är svin trött hehe ;) imorgon så är det uppstigning kl. 7:30 och ge Rocky mat osv, sen så startar jag inte för än tidigast 17:00 så det är ganska chill ändå!
Men somsagt så ska jag sova nu, godnatt :)

Av Belinda & Alice - 19 juli 2012 21:38

Har precis nattat Rocky, lindade hans ben, ryktade, täckade, och ryktade igen! Gosade lite med honom oxå innan vi sa godnatt :)
Ska nog sova snart faktiskt är svin trött hehe ;) imorgon så är det uppstigning kl. 7:30 och ge Rocky mat osv, sen så startar jag inte för än tidigast 17:00 så det är ganska chill ändå!
Men somsagt så ska jag sova nu, godnatt :)

Av Belinda & Alice - 19 juli 2012 19:16

Alla saker är utpackade nu så Rocky står och mumsar på lite hö medans jag och Pärlan inväntar familjen Ejserholm!

Av Belinda & Alice - 19 juli 2012 17:26

Jävligt segt att åka bil i 2 timmar men det är inte "jättelångt" kvar iaf !:)
Har vart och handlat lite"mat" om man nu kan kalla det de.. hehe if you know what i mean ;)
Ska fortsätta läsa min tidning nu socialt, jag vet men jaja haha.
PUSS mina kära små läsare ;)

Bifogar en bild på en av mina små koko katter!

Av Belinda & Alice - 19 juli 2012 16:00

HAHAHAHHAHAA!!!!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards