Belinda Henriksson

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 15:23

Nu på söndag är det regional ponny hoppning i Vänersborg. Har faktiskt aldrig varit på den tävlingsplatsen konstigt nog, men jag har hört att det är en väldigt trevlig tävlingsplats. Det är ett väldigt stort startfält så tävlingarna börjar redan vid 8 (!)

Jag ska som tur är inte starta första klassen vilket ju innebär lite sovmorgon :)

Första klassen är en LC..

Följt av en LB-LA och en avslutande MSVB hoppning. Tallis är först ut och hon hoppar LB avd.b Kat.D, sedan Rocky i LA tätt följd av Tallis som startar LA avd.b och sen avslutar rocky i MSVB! Är riktigt taggad faktiskt, va så sjukt längesen ja tävlade så det ska bli riktigt kul faktiskt. Tallis har gjort stora framsteg efter all träning och de tycker Annika oxå, super kul! Hon är mycket mera ridbar nu vilket är super :)

Ska någon av er läsare till Vänersborg?


 

Rocky och jag, färdig kvalade till MSVA!

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 15:18

 

Jag och Lydia innan duellhoppningen lerk-10

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 15:08

har verkligen ingen tid idag! dock fick vi sluta typ 2 timmar tidigare så de va ju chill men asså ändå! Har 3 hästar att rida idag och kl.18:07 går bussen?????!!!!! omg hur fan ska de gå ihop va fan? x)

jajajajaa ska sluta klaga, fuck de regnar....FML

menmen redovisningen i bf gick iaf bra, så de va ju skönt att få de överstökat :)

Filmen börjar 19:30 och ja ska köpa ett par nya skor innan, mina convers är as slitna och är inte sugen på att använda varken uggsen ele killklackarna.. Vilka problem ja har ;) HAHA 

De blev lite rörigt nu men ahh ni fattarn nog :D

PÖSS


 

Igga mej asså -.- men Fanny är söt :)

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 12:22

Det blev ett par mountain horse supream high ride, as sköna :D

har inte så mycke att skriva just nu så hörs :)


 

Av Belinda & Alice - 16 november 2012 09:20

Idrotten börjar om 20 min så ska börja byta om nu hade ja tänkte x) Skriver mer om träningen sen..

det gick iaf as bra! :D


 

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards