Belinda Henriksson

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Belinda & Alice - 2 november 2013 22:50

Drog med Vera till Slottsskogen på något stort Halloween stamp som skulle vara där, vi kom i slutet och då möttes vi av massa jävla småbarn som är fjortisfulla -.- Fyfan va vidrigt och va dom spelar över...
Sitter på vagnen mot Centralen nu iaf och ska nog till Älvängen och möta Nicke,Tobbe,Mange och Tobbe L! Bättre avslut än början?

Söt bild på Tobbe L igår!xD

Av Belinda & Alice - 2 november 2013 19:20

Är på tåget med Vera och Tobbe för att åka till rese o träffa Tobbe haha :)

Av Belinda & Alice - 2 november 2013 16:37

Pärlarmbandet är från Glitter
Blingbling armbandet från Lindex
Ringen från Glitter
Och halsbandet från Glitter

Av Belinda & Alice - 2 november 2013 05:43

Ska dra på ett avsnitt med Vampire Diares tror ja och försöka sova, har haft en väldigt kul kväll med massa folk! Imon ska Vera fixa mitt hår och ja ska fixa hennes så ska vi laga tacos och bara mysa, bästistime<3
Senare runt 18 tiden ska ja till Pierre oxå och äntligen träffa han!:)
Blir nog en bra dag..!

Om ni vill följa mig på instagram så heter ja belindahenriksson där:)

Av Belinda & Alice - 2 november 2013 01:51

Ja och Vera ska softa med Mange,Tobbe,Absi,Nicke och andra Tobbe :D Några öl och soft folk!:)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards