Belinda Henriksson

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 22:08

Ni anar inte va era fina kommentarer betyder asså! Samma som haters jävla kommentarer inte rör mig alls haha!:D
Ni pushar verkligen mig:)
Hade lite knas att komma på va ja skulle skriva idag och utan att ja ens skrivit något om de på bloggen så va ni där med era fina kommentarer!

Lets take this blog to the top
Dock bloggar ja enbart för min egen skull för de är kul att få skriva lite och bara kolla tillbaka på ibland:)

Bild på Tobbe förut

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 20:04

Du skulle inte klarat av en dag i mina skor

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 20:02

Var med Pierre och Vera en stund i Bohus innan ja och Vera drog til stan o träffade lite folk..! Nu är vi påväg till Älvängen och vet inte riktigt va vi ska hitta på men något roligt iaf antar ja:)

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 16:04

Pappa ska köra hem mig nu så ja kan byta skor eftersom mina Palladium tar död på mina fötter! Sen ska jag gå till bussen o möta Vera så åker vi till Älvängen och möter bästa Pierre:)
Sen ska vi väl till stan med Nicke,Mange och Tobbe o kolla skor!:)

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 16:00

Tur att Dennis och ja delade haha;)

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 02:35

Började med att ja vaknade av att ja hade sovit 14 timmar.. Kollade alla missade samtal och sms mm och fixade de innan Vera smsade och vi planerade dagen! Vi drog till stan vid 18 tiden och möte Coffe och Sebbe bland annat, och än en gång så började och och Vera bråka med några småbarn som sa att dom skulle slå Coffe för att han pratade med oss haha please asså men dom satte vi på plats diirr!;)
Sen ringde Mange och sa att dom va på tåget så vi hoppade på de och har chillat med Mange,Nicke,Tobbe och Vera hela kvällen tills alla drog hem och ja o Vera drog till stan o träffade Sam. Precis pratat med bästa Pierre oxå och planerat lite inför imon..:)
Ska till skolan imon och sen kommer Vera till Kungälv så ska vi shoppa lite där innan vi drar till stan där ja ska köpa en ascool mössa!
Sen ska jag möta en polare innan ja ska till Albo och möta Pierre så drar vi hem till honom:) sen ska jag ut igen och möta Vera,Nicke,Mange och Tobbe!
Måste även fixa nya hörlurar imon eftersom mina gullungar till hundar bet sönder mina nyss -.-

I övermon ska klassen till Ullared men fårse om ja åker med eller om ja pluggar i skolan ist..

Bild på mig och Sam
Och min och Veras lilla picknick förut vid hamnen i stan!

Av Belinda & Alice - 6 november 2013 02:19

@broshanbeats @broshan
@samalfaro on instagram @broshan on Spotify och Youtube
Bästa Sam, de va nån vecka sen ja träffade min lille kompis alltid lika kul haha bättre killkompisar får man leta efter asså!
Ni kan lyssna på hans låtar på spotify,youtube,itube mm. Bla. Underklassare,Krigare,Ortens Alkohlister osv!

Va tvungen o låna hans beats by Dre hörlurar en stund bara haha ;) dock va ja ju tvunge att ge tbx dom eftersom han spelar in med dom!

Kåmpiz<3

Bästisar!

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards