Belinda Henriksson

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Belinda & Alice - 13 mars 2013 22:55

Har varit igång sen kl. 7 imorse.. Är redigt trött nu efter en lång och tuff dag! Hörs imon igen ist för ja måste verkligen sova :)

   

Av Belinda & Alice - 13 mars 2013 18:00

Bara för att jag inte bryr mig om va folk tycker om mig   

                         

Av Belinda & Alice - 13 mars 2013 16:08

Ska ut och rida Lilla Röd och Toppe nu så tänkte knäppa några bilder på dom! :D


Ska även presentera hästarna nu någon dag tänkte ja.. :)


   

Toppe resp Lilla Röd

Av Belinda & Alice - 13 mars 2013 09:21

Idag är jag hemma från skolan, försov mig ganska rejält och vi har inställda lektioner idag oxå så vi slutar jätte tidigt. Så jag väljer att stanna hemma helt enkelt. Ska fixa stallet samt rida 4 hästar, Toppe,Lilla Röd,Rocky och Mulle.

Tänkte fylla på vatten och fixa foder osv. Ska sen promenera upp till affären och käka lunch innan ja ska hem och rida igen :)

 

Melison

Av Belinda & Alice - 13 mars 2013 09:08

Har länge känt att jag behöver ett nytt stall täcke med hals, som samtidigt är snyggt och varm. Det är 350 g fyllning och den är desamma från hals till svans. Perfekt tävlingstäcke men samtidigt smidigt, snyggt och funktionsrikt till vardags. Täcket kommer från Amigo och går att beställa på hastshopen.com, kostar bara 985 kr!

Ska även beställa en filt från Premiere, och går att beställa på tophorse.se

Vanligtvis kostar dessa filtar runt 1500 kr men på tophorse endast 599! Mycket billigare och lika bra kvalite. 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards