Belinda Henriksson

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Belinda & Alice - 17 mars 2013 22:30

Fy fan vilken lång dag det var idag asså, iång sen 6 imorse och nu ligger ja i min säng "äntligen" haha ;) Även om det var en lång dag så har det varit en bra dag resultat mässigt!

Många skratt (som alltid när det kommer till mig och Fanny) och taggad häst. Fanny inledde med en felfri runda i 120 med Labero (aka Gammelman<3) och det ledde till en 8:onde placering! Kul! Det var bedömning A.0a och dom fick ett jättefint flyt och än väldigt väl avvägd runda. Lite senare följde en 125 hoppning bedömning A.0+A.0, tyvärr med ett skitpet på första hindret (en röd oxer med lite knepig anridning) men Fanny kom bra och turen va inte på vår sida. Men en 8:onde placering iaf och poäng till Falsterbo! :)


Nu ska jag inte prata mer utan jag ska sova för ja är så sjukt trött. Over & Out :)


       

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards