Belinda Henriksson

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Belinda & Alice - 25 april 2013 11:15

Har ridit Toppe nu på morgonen, stor guld stjärna till honom finaste? sitter just nu på bussen påväg in till Gbg och GHS 2013! Årets höjdpunkt helt klart!! Helt sjukt kul att de äntligen är igång, har hört att det är ännu mer folk på mässan än föregående år (måste vara omöjligt haha). Iaf så ska jag möta upp Matilda snart och först kolla lite i Nordstan om vi kan hitta en jacka till henne. Jag vill ju inte se dressyren direkt o nästa hoppklass börjar inte förens 18.00 ikväll så ja har gått om tid! Möter troligtvis upp Fanny sen inne i Scandinavium så kollar vi ? vet inte än om ja ska kolla på sista klassen eller inte eftersom ja ska sova i Nödinge.. Återstå att se helt enkelt! ? Pusspuss så hörs vi sen

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards