Belinda Henriksson

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Belinda & Alice - 28 april 2013 04:50

Är ute på vifft med lite killpolare, har vart iväg en ca 23.30 så är ganska redigt slut nu, först till Nol o hämta Jocke,Kevin,Patrik,Emil,Johan,Omar och Albin sen raka vägen till Alingsås där vi mötte upp 7 killar till.. Jocke o dom andra snackade lite o sen vandrade vi iväg mitt i Alingsås haha. Vistelsen varade väl i kanske 2,5 timmar innan jag,Jocke,Kevin,Omar,Johan o 2 till började åka hem. Stannade till i Kilanda o "busade" och nu är vi i Ragnars Hage, där dom skulle chilla lite.. Valde att stanna i bilen eftersom ja har åkt runt så mycke idag så känner att ja måste ladda om lite inför dagen, de är ju ingen större ide att ja går o lägger mig när ja kommer hem (om ca 1 timma) för då ringer klockan o de är ridning som gäller haha! Mitt liv asså? aja kul har vi haft iaf Jocke sladdade lite på någon gräsplan o ja hade Kevin i mitt knä iframsätet hahahhha herregud va man flög i svängarna ?
Fortsätter nu då o vänta på Jocke o compani så vi alla kan dra hem.. Ha en fortsatt bra kväll!?

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards