Belinda Henriksson

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Belinda & Alice - 12 maj 2013 20:06

Blev tagen av polisen för några dagar sen, pga detta så har jag inte uppdaterat riktigt, väntar på rättegång soc mm nu.. Har även fått reda på att jag är avstängd ytterligare en månad från tävlan, trotts att jag vart avstängd i 2 månader, och de bara skulle vart 1 så får jag nu en till...?!?! Lång historia, orkar inte dra de nu. Men så protest och anmälan är inlämnat till högsta idrottsnämden i Stockholm samt polisen (anmälan mot ridsportsförbundet) då dom först när jag blev anmäld sa att jag inte får tävla tills beslut har tagits, sedan en vecka innan sista omg i eliten (2månader senare) ringde pappa och frågade, och då säger dom att jag har fått tävla hela tiden trotts att dom var mycket tydliga med att jag inte skulle få tävla under dessa månader.. Så jag åkte på två tävlingar den veckan, och sedan när jag var i skolan veckan efter eliten, så ringer pappa och säger att jag är avstängd i en månad nu?? Höll på att få ett raseri anfall, sparkade i dörrar och bord, slängde mobilen så Fanny tog den, o Amanda sa: håll den för den kommer gå sönder om hon får tbx de, hehe då kan ni nog förstå hur arg ja blev.. Hörs sen pusspuss

Av Belinda & Alice - 12 maj 2013 19:57

Här är lite nyare bilder på fina Anadtasia som jag nyss fått från Danmark! Hon är så fin snuttan, ögongodis?
Ska åka och hälsa på henne nån gång i sommar tänkte ja, eller nästa sommar när hennes fölis kommer aww??

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards