Belinda Henriksson

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Belinda & Alice - 16 maj 2013 16:02

Nu är jag äntligen påväg till Nödinge! Tog in Toppe förut och borstade o pussade på honom, tyckte lite synd om honom eftersom det är såpass varmt idag, så han får vila och njuta av värmen idag utan täcke goos<3 letade efter flugsprayen men kunde inte hitta den, så började leta efter flugtäckena och även alla dom vart borta så de slutade med att jag gav honom en redig putsning med glansspray, (är man kung så ska man behandlas lika så) haha finaste Toppe, sen satte ja på han flugmasken ist och ut i hagen igen :) kollade så alla hästarna hade vatten och mat, samt fixade klart stallet. Komihåg till mig själv: köp flugspray,glansspray,nya heltäckande flugtäcken samt flugmasker (går alltid åt)!
Nytagna bilder på fina Toppe<3

Av Belinda & Alice - 16 maj 2013 12:43

Gud va kul att det äntligen är fint väder, så himla skönt verkligen! Mådde väldigt konstigt imorse när klockan ringde så jag helt enkelt struntade i skolan idag och bara försökte sova bort de. Gick sådär faktiskt hehe.. Tänkte iaf bege mig ut nu och fixa stallet lite smått strö,lägga in foder,fylla på vatten,sopa mm. Sen upp och käka innan jag ska hem och rida Toppe,duscha,fixa mig sen iväg till Nödinge :)
Sover nog där tror ja! Ska kika in på ica i älvängen oxå och se om mitt ena paket har kommit!!! Ingen av grejerna på bilderna i förra inlägget dock för hittade ingen bild på den här saken, (lika bra kanske eftersom det ska bli en present, beställd från junkyard) ;) tror BoBo blir ganska glad iaf!
Hörs senare för ja måste verkligen sätta igång nu :)

Bild på CoCo och Pärlan från inatt<3<3

Av Belinda & Alice - 16 maj 2013 11:24

Påväg till mig!!!!!<3

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards