Belinda Henriksson

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 23:57

Är så glaad! Snar får jag äntligen min nya lägenhet i Nödinge! :D Så spännande!! Det är en 3:ā på Norra Klöverstigen, bor nära Omar,Sebbe,Marcus mfl. Ska bli så kul att äntligen få ett eget ställe.
Kommer ju självklart fortfarande åka hem varje dag och fixa med hästarna och allt men kommer vara skriver i Nödinge!

Var ute o tog en cigg med Rasmus o Sebbe precis och ska nog träffa dom om en stund igen, men först ska ja kolla på lite inredningsgrejer till lägenheten! Det är så spännande:DD

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 21:39

Är riktigt nöjd med dagen som varit! Har fått massa gjort och även hunnit chilla oxå :)
Toppe var helt underbar att rida förut, en riktig drömponny dedär!
Ska fläta håret nu och sen sova tror ja, alla är as tråkiga och typ sover nu :p ingen social :(
Aja ja får överleva, imon väntar en ny skoldag!

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 18:49

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 14:16

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 14:15

Började 11 och slutade 13 :D tvär chill, schemat vi fick ska vi inte prata om... Psykos!
Iaf har var på möte med soc nu och de gick bra. Har en tid bokad i Surte på torsdag så de är ju skönt att de är fixat iaf!
Ska dra mig mot Älvängen nu tror ja iaf och fixa nått o äta :)

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 07:16

Då var de "äntligen" fax för skolstart, helt sjukt men har längtat efter att börja hela veckan.
Ska bli riktigt spännande och framför allt kul att träffa alla igen!
Va precis nere och satte på Vakna med Nrj på tvn så ska snart ner och duscha,borsta tänderna och allt sånt innan jag ska sminka mig,platta håret,klä på mig och röra mig mot bussen.
Ska möta upp Emma i Älvängen 09.40 typ så ska vi ta tåget tillsammans till Kungälv.

Tagga År 2 på Mimershus Gymnasiet!

Av Belinda & Alice - 19 augusti 2013 01:02

Gick ut o mötte Rasmus för lite natttjöt, alltid trevligt så vi har väl suttit här i 2 timmar snar och bara snackat :)
Måste nog dra mig hem snart om ja ska upp imon haha :)

Presentation


Hej!
Jag heter Belinda Henriksson och jag rider och tävlar mina ponnysar och storhästar på högsta nivå inom hoppningen! Vill ni kanske ställa någon fråga lite privat eller vill ni komma i kontakt med mej, så kan ni maila mej på belindawhenriksson@hotmail

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har ni?
 IPhone
 HTC
 Sony Ericson
 Nokia
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Gästbloggare


Ovido - Quiz & Flashcards